Ga naar inhoud


tja wat moet ik der mee


uniden

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Jemig Michel, onder welke steen kom jij nu vandaan kruipen? Werken aan je huwelijk / relatie daar geloof ik totaal niet.in. Relaties lopen zoals ze gaan en soms werkt het gewoon niet meer. Misschien heeft de vraagsteller wel te lang aan zijn huwelijk proberen "te werken", lees doormodderen.

 

Iedereen ontmoet wel eens een andere vrouw en hoeft daar ook niet ongevoelig voor te zijn omdat je nu eenmaal getrouwd bent. Het ligt er maar aan welke afspraken je met je partner hebt gemaakt. In ieder geval drukt het de vraagsteller met zijn neus op het feit dat een relatie ook leuk kan zijn. En hij zit dus met het dilemma moet ik voor mijn kinderen bij mijn vrouw blijven? Wat is wijsheid?

 

Als het echt niet meer gaat gaat dan knalt de relatie uiteindelijk toch. Dus nu is blijkbaar het moment om de relatie met de partner aan de orde te stellen.

 

Ik bedoel daarmee dat als je druk bent met aan je relatie te werken, je geen tijd hebt en niet open staat voor een nieuwe scharrel.

 

Aan je relatie werken betekend dat je vaak leuke dingen gaat doen met je vrouw en kinderen, je over gevoelens praat, je verdriet deelt, je de goede dingen deelt en je te allen tijde probeert het gezellig te houden thuis. Je bent niet voor niets ooit voor je vrouw gevallen. Die vlam moet je aan houden. In goede tijden en in slechte tijden.

 

Dat wil dus zeggen dat je verleiding uit de weg gaat. Ofwel als je ook maar denkt iets voor een ander te gaan of kunnen gaan voelen, je die persoon uit de weg gaat en je nog harder aan je relatie gaat werken. Zeker als je kinderen hebt.

 

Ik heb erg weinig begrip voor dit soort mensen. Hij wilde onze mening, dan krijgt hij die van mij ook. Helemaal gratis!

 

@Psychosammie, jij geeft als advies vooral over zijn scharrel te blijven liegen tegen zijn echtgenote. Wat is dat dan voor een advies?

Hij moet met de billen bloot of zijn scharrel aan de kant zetten en schoon schip maken bij zijn vrouw.

 

Wat verwacht hij dan? Vreemd gaan met een ander en dat zijn vrouw dat allemaal maar leuk vind. Natuurlijk komt er een vechtscheiding en zeker als de waarheid boven tafel komt en blijkt dat hij al die tijd tegen haar gelogen heeft.

 

@Boudewijn, een beetje jammer dat je leuk gaat lopen doen over het gebrek aan grammaticale kwaliteiten van TS.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ Michel, is niet een kwestie van leuk doen maar van duidelijkheid. Het is mij een volstrekt raadsel of TS man of vrouw is.

En als ik posts 12 t/m 14 lees, ben ik daar niet de enige in. Ik geef alleen maar aan dat slordig met je spelling om gaan een

hoop verwarring veroorzaakt. Niet meer en niet minder. Als ik de tekst neem zoals die er staat kom ik uit op een getrouwde

man die een echtgenoot heeft (homohuwelijk?) die weer voor vrouwen gaat. Dat kan m.i. niet de bedoeling zijn. Maar genoeg hierover.

 

On topic: Ik ben het wel eens met Michel, aan je relatie moet je blijven werken om de vlam brandend te houden.

aangepast door Boudewijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Michel

 

Nee, ik heb niet gezegd dat hij moet liegen over een scharrel. Ik zeg alleen dat deze scharrel niet de oorzaak is van de crisis en er dus ook niet direct bij betrokken hoeft te worden.

 

En over vreemd gaan heb ik ook niets gelezen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed lezen is voor sommige wel een probleem.

 

TS schrijft:

ze is leuk lief en aardig dat als amstedamse en ik als rotterdammer

 

Dan is toch duidelijk wat de sexe is van beide personen.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sex en liefde

een filosofisch thema soms ook van begin tot einde een dramatisch thema

 

in een liefdeloze omgeving sex hebben kan

in een liefkozende omgeving geen sex hebben kan ook

uh

liefkozend met sex is de standaard

 

Kun je kiezen, vaak niet

Wil je kiezen, vaak ook niet { wegens afhankelijkheden **2 }

Moet je kiezen, dan kies je vaak voor jezelf

 

je bepaald niet zelf wat de waarden en normen zijn, dat bepalen anderen

en in enkele gevallen is dat maar goed ook, anders deed je rare dingen die niet enkel jou maar ook anderen extreme problemen opleveren.

 

we zijn niet zo hoog ontwikkeld voor de dag gekomen gedurende miljoenen jaren om met een ieder strijd, onenigheid en oorlog te voeren, we zijn er om tijdens die korte tijd een bijdrage te leveren aan het samenzijn.

Dat samenzijn is het welzijn van de Kudde, Mens.

 

een kijk erop die niet sluitende antwoorden oplevert

er zijn meer standpunten om ernaar te kijken

Maar, raar toch dat juist zoveel mensen hun instinct verloren hebben.

 

het kan absoluut helpen het vraagstuk eens met "onafhankelijke" Psychologen te bespreken

soms zelfs in sessies tijdens de partner consultatie.

 

het zelf overdenken en dan het aanbieden aan je partner om naar zo'n consult te gaan is positief

want beiden hebben meestal het roer niet in de hand en/of de koers uit het blikveld verloren.

 

de kids zijn dus belangrijk **2 , tja dan moet je der wat voor doen, de besprekingen en therapie

 

als het al zolang scheef ligt, zijn jullie beiden ter verantwoording te roepen inzake de afhankelijkheden

dus ook je de verhouding sex en liefde.

en de eerlijkheid gebied open kaart spelen jegens alle betrokkenen in het onderhavige vraagstuk

 

de roze bril kan dan plots dubbel zo sterk beeld geven.

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

sex en liefde

een filosofisch thema soms ook van begin tot einde een dramatisch thema

 

in een liefdeloze omgeving sex hebben kan

in een liefkozende omgeving geen sex hebben kan ook

uh

liefkozend met sex is de standaard

 

Kun je kiezen, vaak niet

Wil je kiezen, vaak ook niet { wegens afhankelijkheden **2 }

Moet je kiezen, dan kies je vaak voor jezelf

 

je bepaald niet zelf wat de waarden en normen zijn, dat bepalen anderen

en in enkele gevallen is dat maar goed ook, anders deed je rare dingen die niet enkel jou maar ook anderen extreme problemen opleveren.

 

we zijn niet zo hoog ontwikkeld voor de dag gekomen gedurende miljoenen jaren om met een ieder strijd, onenigheid en oorlog te voeren, we zijn er om tijdens die korte tijd een bijdrage te leveren aan het samenzijn.

Dat samenzijn is het welzijn van de Kudde, Mens.

 

een kijk erop die niet sluitende antwoorden oplevert

er zijn meer standpunten om ernaar te kijken

Maar, raar toch dat juist zoveel mensen hun instinct verloren hebben.

 

het kan absoluut helpen het vraagstuk eens met "onafhankelijke" Psychologen te bespreken

soms zelfs in sessies tijdens de partner consultatie.

 

het zelf overdenken en dan het aanbieden aan je partner om naar zo'n consult te gaan is positief

want beiden hebben meestal het roer niet in de hand en/of de koers uit het blikveld verloren.

 

de kids zijn dus belangrijk **2 , tja dan moet je der wat voor doen, de besprekingen en therapie

 

als het al zolang scheef ligt, zijn jullie beiden ter verantwoording te roepen inzake de afhankelijkheden

dus ook je de verhouding sex en liefde.

en de eerlijkheid gebied open kaart spelen jegens alle betrokkenen in het onderhavige vraagstuk

 

de roze bril kan dan plots dubbel zo sterk beeld geven hoe te kiezen.

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ruim 31000 leden dus vast wel een lid die raad weet.

ben 9 jaar getrouwd,2 kids en een vrouw,gelukkig getrouwd nee al jaren niet maar sinds de afgelopen anderhalf jaar heb ik een andere vrouw ondmoet.

 

Al jaren niet meer?

 

Dat snap ik niet. Je praat toch met elkaar, en je deelt lief en leed samen, dan kan je toch ook over moeilijke dingen praten en een oplossing zoeken? Hoe ga je er nou voor zorgen dat als je straks gescheiden bent je niet tegen hetzelfde aanloopt met deze vrouw 2.0 ?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

snap dat er van zelf voor en tegen zijn, om het hier te posten had ook na een of één ander forum kunnen gaan waar ik net binnen kom wandelen, ben hier al jaren lid en voldoende kennis, opgedaan,en ik hoop nu ook kennis te kunnen vergaren, ik heb gisteren mijn "vrouw" en mijn ouders ingelicht. dat ze gelukkig zijin nu nee niet bepaald, en dat het nu een gezellige boel is hier @ home ook niet,ben vandaag na de huisarts geweest en die het hele verhaal uitgelegt,zij heeft me verwezen na een maatschappelijk werker die gaat me helpen met alles voor mijn kinderen en en B

aangepast door uniden

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Uniden,

 

Inderdaad sterkte met deze moeilijke periode. Ik begrijp dat je je vraag hier stelt. Als je al een tijd op een forum actief bent, hoop je dat deze "familie" je enkele goede adviezen kan geven.

Gelukkig heb je enkele goede adviezen gekregen.

Helaas ook enkele niet constructieve reacties die alleen maar veroordelend zijn.

Michel spant hierbij, wat mij betreft de kroon. Wat een kortzichtige veroordelende reacties. En dat van iemand die regelmatig loopt te piepen dat hij onheus bejegend wordt. tss tss

 

Nogmaals sterkte Uniden!

 

Groeten Remo

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

indien blijvend , ok , maar anders ....

Bedenk: het groene gras ....

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...