Ga naar inhoud


tja wat moet ik der mee


uniden

Aanbevolen berichten

ruim 31000 leden dus vast wel een lid die raad weet.

ben 9 jaar getrouwd,2 kids en een vrouw,gelukkig getrouwd nee al jaren niet maar sinds de afgelopen anderhalf jaar heb ik een andere vrouw ondmoet.

afijn ze is leuk lief en aardig dat als amstedamse en ik als rotterdammer, en ik sta dus voor een dilemma.

wil ik door met haar is mijn andwoord ja wil ik door met mijn echtgenoot nee,hoe ga ik dit aan mn kids van 6 en 2 en haar vertellen, ze weten nog van niks,maar eens moet ik het toch vertellen,en vooral hoe moet ik het brengen op een subtile manier,wil geen vechtscheiding voor mn kids wil er vatsoenlijk uitkomen.

weet dat dit er niet nou een bepaald forum voor is maar met 31000 leden zal er vast wel iemand raad wezen,maar mn kids zijn me alles en voor mn kids bij mn huidige echtgenoot blijven is denk ik geen optie

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben niet gerouwd en heb ook geen kinderen (voor zover ik weet :cool: )

 

Doormodderen lijkt me geen optie. Gaat van kwaad tot erger. Je zal toch met de billen bloot moeten. Een goed gesprek met je vrouw over jullie relatie lijkt me het begin. Als jij niet zo gelukkig bent zal zij dat waarschijnlijk ook niet zijn. Andere vriendin nog maar even niet noemen. Die heeft ook eigenlijk helemaal niets met deze kwestie te maken.

 

Suc7

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wij kunnen met z'n allen er van alles van vinden, maar...

Wij zijn geen partij.

 

Het gaat toch tussen jou en jouw gezin, en wat ik ervan vind doet niet ter zake.

 

Je zou een training "slecht nieuws gesprek" kunnen volgen.

 

Laat Google je vriend zijn en geef eens "scheidings Forum "in.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet gelukig bent met de huidige situatie, ga er dan niet eindeloos over zitten piekeren.

Hoe langer men er over piekert, des te moeilijker uiteindelijk de stap wordt.

Ik heb ooit zo'n stap gezet en zou het weer doen als het echt niet meer lukt.

 

Al de tijd en energie die je nu stopt in een relatie die toch op de klippen zal lopen is verloren tijd.

Na een breuk kan er een zware en moeilijke periode aanbreken, daar komt men snel boven op.

Laat je hart en gevoel spreken, dat innerlijke stemmetje.

Je moet niet enkel aan vandaag denken, maar ook aan later.

Kinderen zijn uiteraard belangrijk, maar kinderen trekken ooit het huis en dat is sneller dan je denkt en wilt.

En dan blijf jij achter met je partner, aan u de keuze met wie je denkt later het meest gelukkig te zijn.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als je serieus bezig bent met je huwelijk 'ontmoet' je geen andere vrouw.

 

Waarschijnlijk stond je open voor een andere vrouw omdat je niet (voldoende) aan je huwelijk of eigenlijk je gezin gewerkt hebt

 

Dat je vrouw hier niets van weet betekend wat mij betreft dat je niet te vertrouwen bent. Anders had je het haar direct verteld.

 

Dat je het hele verhaal dan ook nog op een Satelliet-TV forum gooit....tja...wat moeten wij hier van vinden....?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je serieus bezig bent met je huwelijk 'ontmoet' je geen andere vrouw.

 

Waarschijnlijk stond je open voor een andere vrouw omdat je niet (voldoende) aan je huwelijk of eigenlijk je gezin gewerkt hebt

 

Dat je vrouw hier niets van weet betekend wat mij betreft dat je niet te vertrouwen bent. Anders had je het haar direct verteld.

 

Dat je het hele verhaal dan ook nog op een Satelliet-TV forum gooit....tja...wat moeten wij hier van vinden....?

 

Mvg,

 

Michel

 

Jemig Michel, onder welke steen kom jij nu vandaan kruipen? Werken aan je huwelijk / relatie daar geloof ik totaal niet.in. Relaties lopen zoals ze gaan en soms werkt het gewoon niet meer. Misschien heeft de vraagsteller wel te lang aan zijn huwelijk proberen "te werken", lees doormodderen.

 

Iedereen ontmoet wel eens een andere vrouw en hoeft daar ook niet ongevoelig voor te zijn omdat je nu eenmaal getrouwd bent. Het ligt er maar aan welke afspraken je met je partner hebt gemaakt. In ieder geval drukt het de vraagsteller met zijn neus op het feit dat een relatie ook leuk kan zijn. En hij zit dus met het dilemma moet ik voor mijn kinderen bij mijn vrouw blijven? Wat is wijsheid?

 

Als het echt niet meer gaat gaat dan knalt de relatie uiteindelijk toch. Dus nu is blijkbaar het moment om de relatie met de partner aan de orde te stellen.

 

@Anmax

Beetje kort door de bocht. Vaak wordt gedacht dat een kind een relatie kan redden.

 

@Wanderer

En waarom hoort dit onderwerp hier niet thuis? Als je vragen mag stellen over een rokende Opel Corsa dan mag je ook vragen stellen over een rokend huwelijk.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand het bericht van de TS wel eens goed gelezen ?..

 

ja , maar wat moet je ermee ?

 

heb ik een andere vrouw ondmoet.

afijn ze is leuk lief en aardig dat als amstedamse en ik als rotterdammer,

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...