Ga naar inhoud


Latere oscam versies bij mij geen beeld wel ecm vraag en nog wat problemen


Aanbevolen berichten

Had vandaag weer eens mijn ubuntu server geupdate naar versie 7759.

Heb CCcam op mijn VuDuo staan waar ik mee connect naar oscam

Heb verschillende problemen met deze latere versies van oscam.

Probleem 1: Soms valt het beeld weg, er word wel gewoon een ecm aangevraagd en geleverd door oscam, dus ook geen foutmelding in de log file.

Probleem 2: ben al 3 dagen aan het updaten met cccam, Krijg veel global en shared maar geen unique emm.

Probleem 3, heb 3 kaarten in mijn ubuntu met smargo readers, 2 met HD pakket, heb nog een extra reader via een andere ontvanger, met HD zenders, alleen soms dan als mijn kaarten op de een of andere manier niet meer bereikbaar zijn dan zou hij naar de reader moeten gaan die klaar staat om een ecm af te geven, maar dan gebeurd er niks, not found komt er dan.

Heb nu oscam 7165 terug geplaatst en geen problemen met bovenstaande.

Wat kan dat zijn, weet dat er weer veel is veranderd is oscam, ook heb ik de cooldown instelling er in gezet bij de nieuwere versie oscam

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


even oscam via telnet sessie starten, en je ziet zo waarom het niet werkt. (soms wilt oscam settings op andere locatie)

 

Om oscam testarten in telnet tiep:

cd /usr/bin/

./oscam_1.20

 

(eventueel oscam_1.20 hernoemen naar naam oscam file, bv gewoon oscam)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem 1: Soms valt het beeld weg, er word wel gewoon een ecm aangevraagd en geleverd door oscam, dus ook geen foutmelding in de log file.

 

Kaart staat geheel of gedeeltelijk in strafmodus. (4-sids beperking)

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...