Ga naar inhoud


Totale afmetingen Wavefield T90


druup

Aanbevolen berichten

Ben me aan het orienteren voor een nieuwe schotel en wil graag weten wat de totale afmeting is van een T90. Daarmee bedoel ik wat is de hoogte vanaf de tegelvoet, twee draagarmen van de subreflector bijna tegen de tegelvoet, tot aan de bovenkant van de hoofd reflector? De afmetingen van de beide reflectoren zijn te vinden maar niet van het geheel..

aangepast door druup

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de breedte is een geheel opgetuigde T90 net zo breed als de reflector, dat is 110 cm.

De hoogte vanaf onderkant draagarm voor reflector tot bovenkant is 120 cm.

De diepte , gemeten van het meest vooruitstekend deel van de voorreflector tot en

met de klem om de standbuis is 75 cm.

In de praktijk is de hoogte nog wat meer, want als je de T90 met de reflectorsteunen bijna op een tegelvoet zet heb je aan de onderkant

te weinig ruimte voor de coaxkabels van de lnb's.

De T90 is echt een joekel van een schotel, maar als je hem op een niet te opvallende plek weet op te stellen heb je er echt een hele goede schotel aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjees dat is idd een joekel zeg, mijn T55 is daar bij vergeleken mini schoteltje!

 

Ik ga het eens bekijken of ik die een beetje uit het zicht op het dak van mijn schuur kwijt kan. Vraag me alleen af of die T90 thuis wel door de schoonheidscommisie komt :-)

 

Thanx voor de info...

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, de wederhelft keek ook wel wat vreemd toen ik met deze schotel thuiskwam.

Maar ik heb hem netjes aan de zijkant van de tuin kunnen plaatsen, bijna uit het zicht, net een kunstboom met witte bloemen......

Een flinke schotel voor de c-band kwam niet door de commissie, een triax 110 draaibaar en een T90 waren wel genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Hmn, dan heb ik het thuis beter voor elkaar. :grin:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmn, dan heb ik het thuis beter voor elkaar. :grin:

 

Op dat gebied blijkbaar wel ;)

 

 

Echt? Heb je voor je wederhelft gekozen? :lol:

 

Nee de wederhelft heeft voor mij gekozen :grin:

ach you win some, you lose some. Soms moet je hoger inzetten om nog wat te onderhandelen over te houden, de Maximum E-85 is voor A1, A2, A3 & HB ook best aardig ;)

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach druup, 8 stuks quad-lnb’s kan op een E85, zie de foto.

dat ziet er heel erg netjes uit al zal je flink wat % in moet leveren aan signaal waardes als ik naar de buitenste lnb`s kijk daar ben ik zeker van aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach druup, 8 stuks quad-lnb’s kan op een E85, zie de foto.

 

Schotel maakt een goeie indruk, voor zover ik het vanaf mijn beeldscherm kan bepalen.

 

dat ziet er heel erg netjes uit al zal je flink wat % in moet leveren aan signaal waardes als ik naar de buitenste lnb`s kijk daar ben ik zeker van

 

Ach die buitenste posities zijn niet belangrijk voor mij wil alleen de A1,A2,A3 en Hotbird ontvangen met zoveel mogelijk regenreserves. Hier lijkt de E85 voor weinig geld veel te kunnen bieden...

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schotel maakt een goeie indruk, voor zover ik het vanaf mijn beeldscherm kan bepalen.

 

 

 

Ach die buitenste posities zijn niet belangrijk voor mij wil alleen de A1,A2,A3 en Hotbird ontvangen met zoveel mogelijk regenreserves. Hier lijkt de E85 voor weinig geld veel te kunnen bieden...

ik heb ook een E85 met de volgende satellieten de 4.8o de 9o de 13o de 19.2o de 23.5o de 28.2o ik moet zeggen dat ik met 6 lnb`s overal redelijk goeie waardes heb op mijn vu-duo de 19.2 23.5 28.2 overal ruim boven de 90% signaal de 13 rond de 80% signaal en de 4.8 en de 9 rond de 70% signaal alleen met zeer heftige regenval of onweer zit ik hier zonder beeld ik ben dan ook uiterst tevreden met deze schotel, de schotel die je ziet bij mijn profiel is een 88cm triax daar zit de 7o en de 0.8w op met waardes rond de 80 a 85% (en ja ik weet signaal waardes zeggen misschien niks maar uitval heb ik zelden dan moet het zeer heftig regenen of onweren) aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...