Ga naar inhoud


OSCAM + CI Module - 3 kaarten / VUPLUS DUO


Aanbevolen berichten

Ik heb 3 actieve kaarten (TVV/CD/SAT TNT) in m'n vuplus duo zitten (OPEN PLI laatste versie). TVV+SAT TNT (deze kaarten zitten in de 2 interne lezers) worden via OSCAM (beide OSCAM versies geprobeerd.. experimental & final) succesvol gedecodeerd, voor de CD-kaart gebruik ik een Aston Dual Cam 2.18. Zolang er geen opname plaatsvindt loopt alles naar wens. Start ik eerst met opname op CD kan ik nog altijd naar de TVV/SAT TNT zenders kijken, start ik echter eerst met opname op bijv TVV of SAT TNT dan kan ik niet meer naar de CD zenders kijken.

 

Weet iemand de juiste config zodat er geen monopolie gevormd wordt door OSCAM bij opname als OSCAM als eerste begint op te nemen (of is het mogelijk om zowiezo de CD zenders via CI module te sturen.)

 

Alvast bedankt !

VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT

4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28)

Triax 78 Cm

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klikker die hardwarematige cam er uit, en laat oscam het via cardreaders regelen. dan kan je oscam beter configureren naar je voorkeuren.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat verwijderen van die Hardware cam zou ik ook het liefste doen maar ik zit echter wel met 3 kaarten en 2 interne cardreaders die al volzet zijn... de enige andere 'mogelijkheid' leek mij een kaart erin steken via een CI module.. (of niet..?..???)

VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT

4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28)

Triax 78 Cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omnikey cardreaders dmv usb hub aan de usb poort van je tuner aansluiten. Liefst elke usb reader direct op tuner, maar eventueel met hub.

Ikzelf heb een tijd lang de Omnikey 1021 gebruikt op een fonera 2.0n wirelessrouter waar oscam op draaide.

Dus de hardwarematige cam de deur uit als je omnikey cardreaders binnen zijn.

 

Zoek anderseven op google naar omnikey oscam

Dan zal je vanzelf in de zoekresultaten zien welke types omnikey usb cardreaders gesupport zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...