Ga naar inhoud


telefoon vanaf een onbekend nr.


gerrit B

Aanbevolen berichten

Ik krijg de laatste tijd vrij regelmatig een oproep van nr. +319359094726, pak ik snel op dan hoor ik niets, laat ik hem meer dan 3 keer over gaan dan stopt hij vanzelf.

Op zich niet zo erg want zodra ik dit nr. zie laat ik hem mooi gaan, maar wel lastig als het ook 's avonds laat is als je al in bed ligt en het wel je storingstelefoon is.

Ik ben al aan het zoeken geweest wat/wie dit zou kunnen zijn maar kan er (nog) niets over vinden.

 

Iemand een idee waar dit vandaan zou kunnen komen en hoe ik het zou kunnen blokkeren?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Blokkeren gaat uitstekend met de blacklist optie van je Frittz!box.

Kan je zo'n nummer zelfs nog doorschakelen naar je schoonmoeder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je zo'n nummer zelfs nog doorschakelen naar je schoonmoeder.

 

Moet je wel ff weten wat de gesprekskosten van dit nummer is, het moet wel leuk blijven natuurlijk.. :grin:

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze komen alleen maar binnen op mijn GSM en het vreemde is dat als je de +31 weghaald en er een 0 voor zou zetten dat het dan een 11 cijferig getal is terwijl we hier toch 10 cijferige telefoonnummers hebben.

 

Verder ook een SMS ontvangen van iemand uit Irak die natuurlijk zonder geld zit en terug gebeld wil worden, deze belde later ook nog om te vragen of ik haar SMS wel ontvangen had, maar die belde met een onderdrukt nr.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je opneemt en daarna een tijdje wacht, krijg je dan ook niemand aan de lijn?

Er zijn call centers die automatisch een nummer bellen en zodra je opneemt pas doorverbinden met een medewerker. Zo drukken ze kosten omdat niet de medewerker maar jij moet wachten. CD doet dit bijvoorbeeld ook.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...