Ga naar inhoud


CI+ module gebruiken op een VU+ Ultimo


Aanbevolen berichten

dus als ik het goed begrijp kan ik een CI+ module van bevoorbeeld Total tv (pink tv) pakken en deze in mijn et9200 stoppen dan dit zo dan moeten werken????

met daar bij horende kaart.

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je een ci+ module in een ci gleuf stopt, word de module als ci aangesproken en behandelt. De module past zich hiernaar aan. Maar laat alleen toe, wat de provider wil.

 

Ben wel benieuwd of misschien iemand een ziggo/upc module wil proberen, al denk ik dat die 2 niks toelaten.

aangepast door DoeEensGek
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een ci+ module in een ci gleuf stopt, word de module als ci aangesproken en behandelt. De module past zich hiernaar aan. Maar laat alleen toe, wat de provider wil.

 

Ben wel benieuwd of misschien iemand een ziggo/upc module wil proberen, al denk ik dat die 2 niks toelaten.

Zigo zou ook moeten werken zijn zelfde als delta  de hd kanalen gaan ook open op ci+ 

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

als dit zo doorgaat,als ze overal overgaan naar ci+,dan betekend dit dat onze VU gebombardeerd zal worden naar een FTA ontvanger? :(  :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zeg nooit nooit, maar dat is op dit moment inderdaad de toekomst.

CI+ is ontwikkeld voor gesloten ontvangers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...