Ga naar inhoud


Natuurzenders en Motorstv met oscam


Aanbevolen berichten

De natuurzenders en motorstv van CD krijg ik niet open met OScam(server) CCcam (client).

Heb de zenders in de services actief, dvbapi met alleen P: 0100:00006a, en gebruik de oranje kaart.

Alle andere zenders gaan prima open ?

 

Weet iemand een oplossing ?

aangepast door Dennis Spoelstra
Link naar reactie
Delen op andere sites


De natuurzenders van CD krijg ik niet open met OScam.

Weet iemand een oplossing ?

 

Je bedoeld toch niet de natuurzenders die pas 's avonds actief worden, maar waar je de hele dag naar zou kunnen kijken? ;):P:D

aangepast door markantje

TECHNISAT DIGIDISH 45

ALPS TWIN LNB

TECHNISAT DIGIT ISIO S

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

National Geographic? Of bedoel je Animal Planet ?

Op canaldigitaal website kan je zien welke zenders 24 uur per dag op betreffende kanaal uitzenden en welke niet.

Je SOcam zal waarschijnlijk prima werken (als andere zenders in pakket wel gedecrypt worden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke CCam gebruik je? Versie 2.3.0 wil Motorstv nog wel eens niet pakken, ik connect met Cccam versie 2.1.3 op mijn ontvanger naar mijn oscam server en die open alles zonder Prio file

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke CCam gebruik je? Versie 2.3.0 wil Motorstv nog wel eens niet pakken, ik connect met Cccam versie 2.1.3 op mijn ontvanger naar mijn oscam server en die open alles zonder Prio file

 

Gebruik 2.3.0 als je soms motors tv pakt ... slaat CCcam 2.3.0 helemaal op hol..... raar .... ?

Hierna werkt CCcam alleen weer via een restart.

Gebruik Oscam versie : OSCAM 1.20-unstable_svn build #7943

 

Gebruik verder geen whitelist file. Wel een provid file, zelfde als hier in dit forum gepost door Michel.

 

National Geographic? Of bedoel je Animal Planet ?

Op canaldigitaal website kan je zien welke zenders 24 uur per dag op betreffende kanaal uitzenden en welke niet.

Je SOcam zal waarschijnlijk prima werken (als andere zenders in pakket wel gedecrypt worden).

 

Geen van beide, gaat om hustler en private spice, penthouse HD gaat wel goed ... raar ...

 

 

Je bedoeld toch niet de natuurzenders die pas 's avonds actief worden, maar waar je de hele dag naar zou kunnen kijken? ;):P:D

 

Precies, deze natuurzenders ;o)

aangepast door Dennis Spoelstra
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt dit topic http://www.sat4all.com/forums/topic/328433-motors-tv-icm-cccam-en-seca3-abbo-staat-zo-nu-en-dan-stil/ eens doornemen, misschien dat het voor jou ook werkt

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...