Ga naar inhoud


mounten netwerkdrive DM800 HD


El_Scorpio

Aanbevolen berichten

Ik gebruik OpenPli image 2.01 op een dreambox DM800 HD maar krijg het niet voor elkaar mijn gesharede networkdrive te mounten. Wanneer ik dit in verbindingsbeheer doe dan duurt het vreselijk lang voordat ie de verbinding heeft opgeslagen en is deze niet te benaderen. Hiervoor gebruikte ik altijd een tooltje om te mounten maar weet niet meer welke... Met die tool kon ik de verbindingsgegevens invoeren en wist ik gelijk of ik de juiste informatie had ingevuld. Iemand een suggestie?

"If it ain't dutch...it ain't much"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit werkend met een Synology NAS.

Ik heb op de NAS een map aangemaakt met de naam "export" anders kreeg ik het niet voor elkaar.

Dus je netwerkdrive moet benaderbaar zijn (liefst met een vast IP) en de map export moet eropstaan.

Nu heb ik nog steeds een oude Pli erop staan.

Nu ga ik deze dagen over naar een nieuwe versie dus dan laat ik je wel weten of het me gelukt is.

May the force be with you

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn NAS een NFS mount en dat werkt super.

Nooit een probleem gehad.

Ook naar mijn DM 7000 box NFS mount gaat ook goed en naar de popcornhour ook.

Anders om gaat ook goed DM 7000 naar DM 800 en NAS en popcornhour.

 

Ik kan als tip geven, NFS gebruiken.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik OpenPli image 2.01 op een dreambox DM800 HD maar krijg het niet voor elkaar mijn gesharede networkdrive te mounten. Wanneer ik dit in verbindingsbeheer doe dan duurt het vreselijk lang voordat ie de verbinding heeft opgeslagen en is deze niet te benaderen. Hiervoor gebruikte ik altijd een tooltje om te mounten maar weet niet meer welke... Met die tool kon ik de verbindingsgegevens invoeren en wist ik gelijk of ik de juiste informatie had ingevuld. Iemand een suggestie?

 

Bedoelde je mss dat je via verbindingsbeheer zelf een nieuwe aanmaakte ipv via networkbrowser/network scannen te gaan? (Hier zie je idd onmiddelijk of je mount of niet na de handelingen.)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...