Ga naar inhoud


Fyra problemen


Belsat

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

 

Als gepensioneerde Nederbelg volg ik het Nederlandse nieuws regelmatig, ook over de Fyra. Gisteren kwam ik volgende tegen: "Reizigersorganisatie Rover wil dat de Thalys wordt opengesteld voor reizigers van de Fyra die nu zijn gedupeerd. De Thalys rijdt over hetzelfde traject en rijdt volgens Rover wel gewoon op tijd." De Thalys schijnt ook nog hoogstens halfvol te zitten. Dus ik vraag mij af waar die Fyra eigenlijk ueberhaupt voor nodig was. Lijkt alleen maar ongewenste concurrentie voor de Thalys te zijn... Maar ik zal wel iets over het hoofd zien ;-)

 

Confused, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Tja de europeese inschrijvingen

 

Bij grotere opdrachten mag je niet meer zelf bepalen bij wie je koopt ,iedereen mag

mee bieden op de prijs.

Wie het goedkoopste is heeft de opdracht ook al is de opdracht gever niet akkoord.

Resultaat de goedkoopste met de minste kwaliteit kan leveren.

 

Dat de HS trein weinig gebruikt wordt is logisch ,die trein heeft teveel stop plaatsen

dus bijna geen tijd voordeel

Link naar reactie
Delen op andere sites

de beste test fase doorloopt zo'n ding

en

de meeste feedback en aandacht krijgt zo'n tsjoe tsjoe

 

als die op de rails staat en gebruikt wordt dan pas komt het naar voren wat nog aangepast dient te worden.

is dat met enkel ander modern apparaat anders?

immers niks is foutloos niks is feilloos inzetbaar behalve de gloeilamp die men afgeschaft heeft.

aangepast door Tonskidutch

Different Pulses

Asaf Avidan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, hier in de Ardennen zal het me een zorg zijn. Ik snap alleen niet waarom er zonodig 2 HS moeten rijden over min of meer hetzelfde traject. En ik ben van oorsprong Hagenees ;-) Overigens heb je natuurlijk helemaal gelijk.

 

Het zij zo...

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dat krijg je met die goedkope Italiaanse rommel.

Die fabriek kan nog geen fatsoenlijke metro treinen bouwen, wat eigenlijk hun grootste doelgroep is, en hadden nog nooit een echte tjoek tjoek gebouwd, laat staan zo een hoge snelheid geval.

En die zuinige Nederlanders trappen weer in die malloten, die nog geen fatsoenlijke auto kunnen bouwen, zonder dat die van alle kanten rammelt, en kopen bij de goedkoopste aanbieder.

 

Tja en wij moeten dat met zijn alle maar weer zien op te lossen, want dat geld zal wel weer van ons pensioen afgaan.

Ben benieuwd wat voor een bonus die ambtenaar heeft gekregen, die deze tjoek tjoek er doorheen gedreven heeft.

Volgens mij rijd hij nu ook zo een roest al in de folder auto, en rijd hij daarmee naar zijn buiten verblijfje in italie .

Stelletje hofjesvolk dat het is.

aangepast door pearlpeter
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Belgische spoorwegen hebben er ook een paar in bestelling.

 

klopt , maar die zijn gelukkig nog niet geleverd , en ze worden ook niet geleverd als de problemen niet binnen drie maanden opgelost zijn . Ondertussen gelezen dat de producent ook nog eens in slechte papieren zou zitten : nu nog een faillisement er bovenop maakt van de hele zaak het fiasco van het jaar .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België 5 jaar te laat geleverd, wat ging er dan allemaal mis dat dit zo lang moest duren eer die trein vrijgegeven en geleverd werd?

Dat duid al op ernstige gebreken, onkunde en organisatie.

En dan nog een firma die totaal geen ervaring heeft met "hoge" snelheidstreinen.

Er vallen nu al stukken van die veredelde tram, terwijl die nieuw is.

Wat zal dit geven na enkele jaren, waarbij dagelijks zware krachten inwerken op het chassis en de onderdelen.

Dit draait toch vroeg of laat uit op een grote trein ramp.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...