Ga naar inhoud


Newenigma2 opnieuw flashen


djpetit

Aanbevolen berichten

als ik zo naar de foto kijk lijkt het een imitatie box probeer een oudere versie van newnigma ik denk namelijk niet dat het aan je tuner ligt een update wil niet altijd zeggen een verbetering.

En waaraan zie jij dat het een imitatie is?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@allen bedankt flashen is gelukt.....helaas nog steeds geen beeld op diverse HD-kanalen (wel op de regionalen).....iemand een idee wat dit kan zijn ?

Misschien is het een driver probleem.

Ik zou eerst proberen met een kale DMM image erop te zetten.

 

Doe daarna een handmatige scan op Astra 23,5°E

11817 V 27500 FEC:5/6 (DVB-S2 8PSK)

Kijk dan of je beeld krijgt op Planeta HD

aangepast door icesat
Link naar reactie
Delen op andere sites

@allen....ik ben er zaterdag mee naar de winkel geweest. voor 99% waarschijnlijk een tuner issue. Er is een nieuw tuner besteld. Als hij binnen is en we kunnen hem testen dan laat ik het weten.

 

Oh ja ...het is zeker geen clone, dit heb ik getest middels de welbekende plugin op de dm !!

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@all: uiteindelijk het probleem gevonden....helaas was de tuner stuk, nu zit er een nieuwe tuner in en kan ik lekker genieten van hd-kanalen. Iedereen bedankt voor het meedenken !

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...