Bigal Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Sinds vandaag heb ik een canaldigitaal kaart in de dreambox zitten, maar deze lijkt niet herkend te worden? De programma's starten niet. In de blue-panel heb ik 'common interface' geselecteerd maar geen effect. Heeft iemand er zicht op hoe het werkt en hoe ik wel tv kan kijken???
Mojo Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Common interface heb je niet op een DM800. Je zal een softcam (cccam, oscam iod) moeten installeren. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Bigal Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Geplaatst: 7 april 2013 Maar ook als ik ccam (2.0.11) kies, gebeurt er niets....
Mojo Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Je moet dan CCcam 2.3.0 installeren en de CCcam config file. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Bigal Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Geplaatst: 7 april 2013 OK. Nou begin ik het te snappen, Thanks... weet je ook waar ik beide bestanden kan vinden, als ook hoe die te installeren....??
Mojo Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Dat ligt er aan welke image je hebt. Maar heb je in de download panel gekeken (onder de blauwe knop). Je hebt de smartcard wel met de chip naar beneden in de dm800 zittten? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Bigal Geplaatst: 8 april 2013 Auteur Geplaatst: 8 april 2013 Image is Enigma 2 (Gemini Project). Ik zal vanavond in het download panel kijken. Simkaart is face-down idd.
Loui (K) Geplaatst: 8 april 2013 Geplaatst: 8 april 2013 (aangepast) Probeer anders eens OpenPli werkt ook uitstekend en heeft ook nog meer mogelijkheden. T'is het proberen waard 8 april 2013 aangepast door Loui (K)
Bigal Geplaatst: 8 april 2013 Auteur Geplaatst: 8 april 2013 Is het de moeite waard een nieuwe image te installeren? Maar wat... Newnigma, OpenPLI.... of toch gewoon cccam 2.3.0 erin en dan gewoon kijken. Ik begin wel zo langzamerhand te balen dat het neit lukt. Onder de addons staat ook niet dat je cccam kunt downloaden en onder software downloads ook niet.... Ik wil gewoon tv kijken :-(
EBOR Geplaatst: 9 april 2013 Geplaatst: 9 april 2013 Met newnigma werkt CCcam direct, die zie hier al gebruiksklaar in. Dan weet je zeker dat hij het doet. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Bigal Geplaatst: 9 april 2013 Auteur Geplaatst: 9 april 2013 OK... volgens mij is het probleem groter??? Ik heb het volgende in de webinterface ingetypt: http://IP-adres:16001 en bij entitlements zie ik niets... geen kaartinfo....Het wordt blijkbaar niet herkend... Het kand dus betekenen dat de kaart niet ok is? of dat de simkaartslot het niet doet? Weet iemand hoe ik bijv kan checken of de slot het doet??
jeevanhoof Geplaatst: 9 april 2013 Geplaatst: 9 april 2013 Hoi, is je kaart wel geactiveerd? Anders eerst je kaart activeren via de site van TVV en je ontvanger op één zetten. Wel zorgen dat cccam draait. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Bigal Geplaatst: 9 april 2013 Auteur Geplaatst: 9 april 2013 Nope... heractiveren helpt niet... iemand een idee??
Mojo Geplaatst: 9 april 2013 Geplaatst: 9 april 2013 Ehhh is CCcam config wel aanwezig? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Bigal Geplaatst: 10 april 2013 Auteur Geplaatst: 10 april 2013 in var/etc staan cccam.cfg, cccam.channelinfo, cccam.prio, cccam.providers, cccam_info.xml
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen