Ga naar inhoud


Willen jullie mij voortaan met Sheik IJzerbout aanspreken?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Was elke avond tussen 6 en 7, Joost mag niet eten..

Het programma was alleen op de FM zenders te ontvangen in een tijd dat de middengolf standaard was.

 

De Drs. besprak in een cusus het ontwerp en de bouw van een FM-ontvanger.

Hilarisch was de aflevering waarin de frequentieknijper werd behandeld.

Dit alles is ondertussen 40 jaar geleden.

 

Onze Ijzerbout bestaat alweer sinds 2007. http://www.sat4all.com/forums/topic/225038-drs-ijzerbout-svetik/

 

Volgende keer meer!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand die zijn klassieken kent.?

 

Drs. IJzerbout had op de radio een programma "Hoe bouw ik een FM ontvanger"

Daar komt de naam vandaan ...

 

Sorry, ik ben geboren toen men al T.V. keek.. ;)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

God zij dank niet bij deze charmeur houd niemand het uit. :grin:

Er is in Duitsland, een van de residentie landen van de Drs. een gezegde.

 

was sich liebt, das neckt sich :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen....Sheik IJzerbout was vandaag onderweg om zijn kamelen te tellen.

Hier enkele toch best wel mooie foto´s die je zo in Nederland of Belgie niet tegen komt.

Foto´s genomen niet ver van Ras Al Khaimah op weg naar de 311.

Vannochtend om ca 13h00.

post-52831-0-10254800-1370086053_thumb.jpg

post-52831-0-46282000-1370086055_thumb.jpg

post-52831-0-54106600-1370086071_thumb.jpg

post-52831-0-24107000-1370086083_thumb.jpg

post-52831-0-38889500-1370086098_thumb.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mogen het ook dromedarissen zijn?

 

Kamelen zijn die dingen met twee bulten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar mooie foto's, op mijn reisbestemmingen lopen er altijd koeien of ossen op de weg.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lange ochtenden hebben ze er wel als je als sheik spreekt over 'vanmorgen om 1300 uur'. Ik spreek dan al stilaan over namiddag, maar ieder zijn tijdszone ;)

 

vandaar dus die 'luchtige slaapjurken'. Kunnen ze opstaan en zo aan de tafel zitten, geen kat die iets doorheeft

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is weer eens wat anders dan elanden en rendieren langs de weg...  leuke beesten.

 

Jullie hebben allebei gelijk wat de kamelen betreft... als ik "Kamel" zoek bij wikipedia, zie je dat ze allebei behoren tot de "Camelus" soort... waarschijnlijk wordt er in de omgangstaal geen onderscheid gemaakt...

 

Kameler[källa behövs] (Camelus) är ett släkte inom familjen kameldjur med två nu levande arter: baktrisk kamel[källa behövs] (Camelus bactrianus) och dromedar (Camelus dromedarius), som framför allt förekommer i centrala och östra Asien, respektive i västra Asien. Till Camelus förs även de tre arterna Camelus gigas, Camelus hesternus och Camelus sivalensis som endast är kända genom fossil.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...