Ga naar inhoud


DSR8121 laat geen Duitse EPG zien


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Kennis van me heeft een origineel setje van TVV staan welke de DSR8121 van Philips als decoder bevat. Het toestel heeft de TVV software.

Alles wat NL en TVV gerelateerd is zit netjes in het EPG.

In België wordt het moeilijk om behalve via satelliet nog Duitse zenders te ontvangen. Ook daarom hebben deze mensen dit TVV setje gekocht.

Ze willen graag dmv de EPG programma's opnemen van ARD,ZDF enz.

 

Now/Next EPG is mogelijk op Duitse zenders. Bestaat er nu geen mogelijkheid om op dat ding die Duitse EPG volledig weer te geven zoals dat bvb bij een VU+ kan? (en zoals deze decoder dat ook prima doet bij de Vlaamse zenders)

 

tnx,

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er momenteel ander TVV spul in de handel waar dit wel mee lukt?

Moet echt van TVV zelf zijn. Vu+oid is geen optie

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar wordt nu de DSR 8141 geleverd.

Lukt het hiermee de Duitse EPG in te laden?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Maar waarom moet het expliciet apparatuur van TVV zijn? Die TVV kaartjes werken ook prima in andere ontvangers hoor. Waarom zou je je juist vast willen leggen op een door de provider dichtgetimmerd apparaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom moet het expliciet apparatuur van TVV zijn? Die TVV kaartjes werken ook prima in andere ontvangers hoor. .

 

Dat weet ik. Kijk gerust eens in het vu+ subforum. Ben er genoeg actief, want heb zelf 3 vu+jes staan waar ik de nodige geintjes mee kan uithalen.

Het probleem is dat mijn baas soms nogal een halstarrig iemand is. Hij verkoopt setjes van TV-Vlaanderen en wat er ook van is, hij wil niet anders zien dan dat er een TV-Vlaanderen decoder bijgeleverd wordt. Ondanks dat die klant van verschillende zenders wil kunnen opnemen en Duitse EPG wil...

 

Motief van de baas is als er veranderingen komen de originele TV-Vlaanderen ontvangers dit zelf aanpassen en wat anders niet. Nou ja broodje aap verhaal natuurlijk, want met een VU+ met Fastscan lukt dit natuurlijk even goed.

Heb er bij (oudere) kennissen van me zelf gezet en die klagen nooit, dat werkt daar altijd.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...