Ga naar inhoud


Philips Dsr 8121 fan ventilator


Dizzylizzy26

Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn Philips Dsr 8121 is soms gloeiend heet ; heb apparaat opengemaakt,  stof eruit,  harde schijf losgekoppeld (ben wel opnames kwijt, wat volgens mij niet normaal is)  waar dient anders een harde schijf voor ??

maar het is de "fan" de boosdoener

Heb al gezocht om het type fan te vinden, om dit "beestje" te vervangen,  

Is er iemand die het type "fan" kent aub ?  

 

Ik lees hier niets anders dan negatieve dingen over deze decoder, maar bij mij doet hij al 12 jaar dienst .... 

 

graag seintje

dank bij voorbaat

Lieve,

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gebruik je de harde schijf weer in dezelfde ontvanger?

In een andere ontvanger of computer ben je inderdaad je opnames kwijt.

Heeft te maken met copyright.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

dank voor antwoorden .. 

wel die harde schijf heb ik gewoon teruggeplaatst en aangesloten in de decoder.  Zeker niet aan andere pc of zo aangesloten.  Alles weg ....  

nog een probleempje ; led gaat niet meer aan,   en infrarood voor afstandbediening is ook foetsjie ..   Die led 'init.. en dan uur"  staat er al een tijdje niet meer op ; decoder werkt nog prima ; neemt op,   enz..  zoals het hoort,  alleen die koeling en de led .. 

 

t'ziet er niet goed uit !

voor de fan zal ik decoder nog eens uiteen halen ; en anders een externe plaatsen zoals voorgesteld,

 

groetjes

Lieve,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Led en infra rood zitten in een frontpaneel?

 

Verbinding tussen frontpaneel een moederboard controleren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Led en infra rood zitten in een frontpaneel?

 

Verbinding tussen frontpaneel een moederboard controleren.

hallo again,

zal dat morgen nog eens testen ;  is een plat kabeltje,  op t'eerste zicht niets verkeerd ; denk dat het gesoldeerd is op printplaat dus vervangen ?   

heb ondertussen wel ref van "fan" kunnen noteren ; ongev 15 euro, te doen ...

zal iets laten weten,

fijne avond

Lieve,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hallo again,

heb decoder nog eens opgengemaakt,  en alles schoongemaakt ;  led werkt niet, (kabeltje zit wel goed)   maar afstandsbediening doet het weer.

 

Ik ga toch uitkijken naar een andere ; want deze heeft nu toch af en toe rare kuren.

We spijtig dat mijn opnames verdwenen zijn ; k'had alleen de harde schijf moeten losmaken, en niet loskoppelen.  

Dank aan iedereen die me hier tips gegeven heeft.

groetjes

lieve,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...