Ga naar inhoud


Waarom Politiek24 niet 24 uur per dag


di-on-air

Aanbevolen berichten

Gisteravond was er een best belangerijke debat over de sluitingen van div. gevangenissen in Nederland.

Dit begon tegen 18.00 uur, net dat Politiek24 stopt bij Canal Digitaal.

Is het niet slimmer om dit kanaal 24 uur per dag te laten zien ipv te delen met Best24?

Mijn lijkt het dan handiger om Best24 te delen met Holland doc24.

Bijvoorbeeld Holland doc 24 van 6 t/m 18 uur en Best24 van 18 t/m 6 uur.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat begrijp ik ook wel, maar het zou mooier zijn dat CD deze zender 24 uur per dag door geeft.

Holland doc, Best en Humor TV kan ik ook 24 uur per dag op een live stream bekijken. 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overschakelen naar livestream ... maar dan moet NPO.nl (of tweedekamer,nl) wel het formaat streamen dat mijn box aankan, wat tot op heden niet het geval is. (Mijn pc kan die streams natuurlijk wel zien, maar ik heb geen zin om achter mijn pc te kruipen om dit te zien)

Ik heb politiek24 leren waarderen gedurende de tijd dat ik via UPC keek, dus ik ben voor 24/7 politiek24 !!

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang emo-tv en klets-tv zoveel meer geïnteresseerden tellen dan kunst, literatuur en politiek (ik gooi er maar wat omhoog) zal er niets veranderen.

Laten wij De Nederlander verheffen!

Hoewel, Pieter Jelles Troelstra is het op den duur gelukt, en zie het resultaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overschakelen naar livestream ... maar dan moet NPO.nl (of tweedekamer,nl) wel het formaat streamen dat mijn box aankan, wat tot op heden niet het geval is. (Mijn pc kan die streams natuurlijk wel zien, maar ik heb geen zin om achter mijn pc te kruipen om dit te zien)

Ik heb politiek24 leren waarderen gedurende de tijd dat ik via UPC keek, dus ik ben voor 24/7 politiek24 !!

 

Hm, ik gebruik hans settingslijst en op mijn xp1000 box met openpli3 kan ik prima politiek24 stream uit de settingslijst bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou niet misstaan als NPO de zenders Politiek24 en Journaal24 volledig 24/7 in FTA zou doorgeven. Dat zijn nu typisch zenders die uitermate geschikt zijn voor een Europese brede dekking. Zelfs Luxemburg heeft een parlementszender op satelliet!

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat CD er een "twin" zender van maakt, want de EPG, is voor de volle 24 u. voor Best24 bedoeld.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou niet misstaan als NPO de zenders Politiek24 en Journaal24 volledig 24/7 in FTA zou doorgeven. Dat zijn nu typisch zenders die uitermate geschikt zijn voor een Europese brede dekking. Zelfs Luxemburg heeft een parlementszender op satelliet!

Met Journaal24 heb ik minder moeite mee.

Deze kan ik via mijn TV onder Net TV terug vinden via een speciale NOS app of via NPO gemist.

Om 20.00 uur Journaal gemist, kan om 20.35 uur bekeken worden via BVN.

En overdag worden de Journaal's ook vaak herhaald via Nederland 1.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De NOS wijzigt ook dit jaar tijdens het politiek zomerreces het digitale themakanaal Politiek24 in Sport24. De wijziging is bij elke tv-aanbieder van toepassing omdat het om door de NOS veranderd aanvoersignaal gaat.


Lees verder op TotaalTV:
http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/13245/NOS_maakt_van_Politiek24_weer_Sport24.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...