Ga naar inhoud


CanalDigitaal abbonement nu ook in België mogelijk


satelliet123

Aanbevolen berichten

In het CD aanbod zit ook Sport1 Select en die wil nogal eens Belgische voetbalwedstrijden uitzenden (compititie).  Ja degenen waarvoor telenet zoveel geld betaald heeft.

 

Willy

Telenet sporting en Sport1 zijn van dezelfde groep en delen hun beelden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik heb gebeld en het is een gedogen toelating.als je een nederlands postadres opgeeft en een nederlands rekening hebt met automatische betaalgiro,dan kan je abonnee worden.ze maken er blijkbaar geen probleem van,maar eigenlijk kan een belgisch adres helaas niet  :(  :angry:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gebeld en het is een gedogen toelating.als je een nederlands postadres opgeeft en een nederlands rekening hebt met automatische betaalgiro,dan kan je abonnee worden.ze maken er blijkbaar geen probleem van,maar eigenlijk kan een belgisch adres helaas niet  :(  :angry:

Dan heb je iemand aan de lijn gehad die niet wist waar het over ging. Je kan gewoon jouw Belgisch adres gebruiken en een automatische betaalgiro gebruiken ze daar niet meer, dat gaat nu via Sepa, dus kan dat ook met jouw Belgische bankrekening.

Geloof me maar ... formulier op de website invullen, dan pas komt het terecht bij iemand die wel weet waar het over gaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit kun je niet , ten eerste :

 

die regelgeving telt al van toen veronica commercieel ging , reden : bescherming reclame inkomste voor de commerciele vtm .

ten 2de :

 

geen enkele zender mag in be gebied voetbal tonen van jup pro ligeau , daar heeft telenet het alleen recht over . Ook BGC mag dit niet doen . En sport1 is bijlange geen lid van de liberty global groep ( telenet en upc , dat wel , die vallen onder liberty global) .

 

 

Sport1 is onderdeel van United Football Broadcasting B.V, gevestigd te
(1062 HK) Amsterdam aan het Koningin Wilhelminaplein 2-4.

aangepast door bartjep
Link naar reactie
Delen op andere sites

zelfs vtm mag enkel samenvattingen geven geven uren na einde van de wedstrijd , dit is bepaald in het exclusiviteits recht waar telenet 50 milj € voor over had ! . De vrt is nog meer beknopt , ie mogen enkel een paar minuten geven met hoogte punten , dus noway dat CD met sport 1  de ganse match mag doorgeven  ! .

aangepast door bartjep
Link naar reactie
Delen op andere sites

Belgacom heeft nog steeds het recht op de zaterdagmatch.Alleen heeft telenet een som aan hun betaald om die ook te mogen uitzenden.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voetbal in  België is opgedeeld in verschillende pakketten. De wedstrijden zelf in 3 toppers en dan de 5 overige. De 3 toppers zijn exclusief, de 5 mindere niet. Telenet bood initieel minder dan Belgacom dus Belgacom kreeg dat pakket. Het daaropvolgend seizoen heeft Telenet hetzelfde bedrag geboden en zo hebben ze nu alle 8 wedstrijden op het scherm bij Sporting Telenet, de sportzender(s)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag mij af,of de pagina niet uit nieuwsgierigheid gemaakt is,om te weten hoeveel belgen er geïnteresseerd zijn?

heeft iemand al iets concreets gehoord/gekregen via e-mail o.d.?

ik heb me ook opgegeven en heb nog niks gehad via mail of telefoon.

zal morgen eens bellen naar daar,en hen eens aan de tand voelen.

 

Ja.

Ik heb gisteren telefoon gehad van iemand van Canal Digitaal. Het was om een afspraak te maken voor installatie van de schotel ( in België welteverstaan). Toen ik de vraag stelde of ik Film1, HBO of Fox Sport ook kon nemen, moest de man mij het antwoord schuldig blijven. IK zou terug gecontacteerd worden.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt niet.

Sport1 is (nog) van Chellomedia, en Chellomedia is van Liberty Global.

 

Sport1 is onderdeel van United Football Broadcasting B.V, die hebben de rechten voor NL . Maar mag nooit via sat die beelden geven in belgie . Is en blijft een rechten kwestie .

aangepast door bartjep
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sport1 is onderdeel van United Football Broadcasting B.V, die hebben de rechten voor NL . Maar mag nooit via sat die beelden geven in belgie . Is en blijft een rechten kwestie .

 

 

Oh,  Vandaar dat op de website staat dat ze onderdeel zijn van Chellomedia...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

tv vlaanderen is nu ook in het buitenland te abonneren.

Landen waarin een
TV Vlaanderen abonnement besteld kan worden zijn: België, Nederland, Duitsland,
Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Bulgarije, Denemarken, Luxemburg, Ierland,
Italië, Kroatië, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovakije, Slovenië,
Spanje, Tsjechische Republiek, en Zweden

http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/...ce/vragen.aspx

klik
dan bij klant worden op bestellen en dan op buitenland.

hier staan voor
al deze landen de verzend kosten vermeld en het aantal levering dagen

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...