Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer ik op info druk om de EPG informatie te bekijken krijg ik dubbele informatie over bijvoorbeeld een film. De tekst staat dan 2x onder elkaar. De 2e tekst is vaak nog wel iets uitgebreider.

Heeft er iemand enig idee hoe dit kan?

Gr. Gerrit

Dreambox 7020 & 600

Geplaatst:

Ik weet niet waar de fout zit maar ik vermoed bij de aanbieder maar dat is hier ook al enkele weken zo.

Klopt.

Het is zelf een tijdje zelfs nagenoeg onleesbaar geweest met allerlei tekens ertussen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

ze zouden beter de dubbele tekst verwijderen en de ruimte die daarbij gecreëerd wordt

gebruiken om de jaartallen, seizoen/episode nummers terug te plaatsen.

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

hier in merlin 3 al een tijdje hetzelfde probleem

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Denk niet dat het zozeer een probleem is.

Het lijkt er meer op dat er sat-boxen (CD Cert.??) zijn die een short description en een long description keuze hebben.

Eeen soort van quickview als het bovenste verhaal en in een andere mode all view.

Voor afwijkende gebruikers lijkt het alleen twee maal hetzelfde.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...