hayman Posted September 2, 2013 Posted September 2, 2013 hallo, ik wil graag effe weten ,of ik een image op usb kan installeren en gebruiken b.v newnigma OE2 4 ? kan iemand vertellen wat de voordelen hiervan zijn als dat kan ? alvast bedankt 65HU8500 4K 3D/DM8000/PS4/SOLO 4K/Technisat Multytenne twin(4in1)en arabsat 26E
dvbs Posted September 3, 2013 Posted September 3, 2013 Dag hayman Je kan idd een image op usb installeren! Hier vind je dé tool: http://www.sat4all.com/forums/topic/322992-nfi-backup-maken-plugin-handleiding/ Wat ik zie als voordeel: 1. met de tool maak je een volledige backup van jouw lievelingsimage met jouw persoonlijke instellingen, kan je ook kopiëren naar de pc en daarmee heb je dus een volledige backup-nfi. (mét jouw zenderlijst, lnb-config., timers, en andere pers. instellingen) -dat doe je dan ook best (backup maken) alvorens je andere images probeert 2.je kan andere images uitproberen en steeds terug flashen naar de originele (binnen de 7-tal minuten en rechtstreeks via de box); dit kunnen images zijn met een andere bootloader, andere OE-versie.... Andere tool is Barry Allen, maar die wordt afgeraden (zeker bij een Dream) omdat de image op de usb afhankelijk is van de flash. (euhm kort samengevat) 1 Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
hayman Posted September 3, 2013 Author Posted September 3, 2013 bedankt ik ga het proberen 65HU8500 4K 3D/DM8000/PS4/SOLO 4K/Technisat Multytenne twin(4in1)en arabsat 26E
Recommended Posts