Ga naar inhoud


Na update PLI 3.0 intellingen YPrPb kloppen niet meer


hugogertie

Aanbevolen berichten

Ik heb een ET5000 en na een update van PLI 2.0 naar PLI 3.0 werkt de uitgang YPrPb niet goed. De kleuren kloppen niet. :/

Bij het opstarten van de ontvanger zijn de kleurinstellingen goed maar wanneer PLI bijna geladen is springen de kleuren naar een soort paarsachtig scherm ipv kleur. Moet ik iets wijzigen om dit weer in orde te krijgen ?

Heb ook al PLI 4.0 geprobeerd maar het resultaat is hetzelfde als bij 3.0 :crazy:

 

Ik heb de ontvanger aangesloten op een beamer en dit werkte met PLI 2.0 perfect en geen klachten maar omdat je geen settings en EPG ijsten makkelijk kunt laden via applicatie update besloten om PLI 3.0 erin te zetten met dit als resultaat.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je verhaal klopt alleen reageerden de uitgang niet. Ik heb nu van versie 29-06-2012 de scart geselecteerd en daarna bij de kleurinstellingen component geselecteerd en de boel opgeslagen, op de uitgang van de et5000 veranderde niets. Daarna de boel weer op HDMI 1080 gezet en opgeslagen. Daarna de upgrade doorgevoerd en alles is nu goed, dus probleem opgelost. :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...