florisi Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Hallo, een jaar geleden ben ik verhuisd naar een apartementencomplex en heb toen de schotel vaarwel moeten zeggen. Nu zag ik echter de vlakschotel Selfsat H30D. Deze zou ik kunnen plaatsen zonder dat het iemand opvalt. Ik twijfel echter of ik voldoende vrij zicht hebt naar de Astra op 23.5 Oost. Is er iemand op het forum die mij terwille kan staan met deze vlakschotel en hem bij mij kan testen? Ik woon in Arnhem. Ik zou graag weer op schotel overstappen.
Duikertje Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 (aangepast) Je kunt er toch gewoon een halen en als het niet lukt kan je hem altijd nog binnen 8 dagen terugbrengen. 24 september 2013 aangepast door Duikertje
Eduard07 Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Je kunt er toch gewoon een halen en als het niet lukt kan je hem altijd nog binnen 8 dagen terugbrengen. Het hangt er wel vanaf in hoeverre je hem weer netjes in de originele verpakking krijgt. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
_Bartje_ Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Je gaat ook altijd sporen zien van het aandraaien van moeren en dergelijke. Als ik een schotel ga kopen en ik zie sporen dan mogen ze rustig een andere pakken. Ik raad dit niet aan. Kun je niet eens testen met een simpel schoteltje? De kans dat iemand dat heeft liggen in de buurt is een stuk groter?
Moderator ceesv Geplaatst: 24 september 2013 Moderator Geplaatst: 24 september 2013 Je kan toch met Google kijken of je vrij zicht hebt vanaf je locatie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
florisi Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Geplaatst: 24 september 2013 Het geval wil dat ik in een soort kuil woon met nogal wat bomen. En op Google maps staat ons complex nog niet. Dus volgens mij is de enige mogelijkheid ter plaatse testen.
trust Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Het geval wil dat ik in een soort kuil woon met nogal wat bomen. En op Google maps staat ons complex nog niet. Dus volgens mij is de enige mogelijkheid ter plaatse testen. Juist voor dit soort gevallen heb ik een speciale kijker gemaakt : een aluminium buis (dia 25 mm ) van ± 50 cm lengte met daarop een hoekmeter . Achteraan de buis een prisma uit een verrekijker waardoor je van opzij of van boven door de buis kunt kijken . Gemonteerd op een camera driepoot met een kompas met een duidelijke merkstreep voor 23.5º eraan . Geeft je direct uitsluitsel of je vrij zicht hebt . Je kunt hem e.v. lenen Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
ROMAN Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Het geval wil dat ik in een soort kuil woon met nogal wat bomen. En op Google maps staat ons complex nog niet. Dus volgens mij is de enige mogelijkheid ter plaatse testen. Als je over een smartphone of tablet beschikt met android kan je volgende app gratis downloaden:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ftpcafe.satfinder.lite&hl=nl (er bestaat ook een I-phone versie maar die link heb ik niet bij de hand). Zie bijlage voor een voorbeeld van het resultaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen