Ga naar inhoud


Dreambox 7020 S - algemene vragen, wat kan ik nog met deze SD ontvanger


Elstoplo

Aanbevolen berichten

Mijne heren,

Ik ben een volkomen leek op dit gebied doch heb zo hier en daar aardig wat gelezen over de in omloop zijnde boxen en de mogelijkheden daarvan.
Nu krijg ik deze week een DB 7020 S met HDD. Handleiding heb ik inmiddels ook gevonden. Weet ook dat er geen HD mee ontvangen kan worden.
Ik zou graag van jullie willen weten / horen wat er nog dit apparaat te bereiken is. Moet daar nog andere software op en zo. Ik lees veel over Flashen ect maar zeg mij niet zoveel.
Ook realiseer ik mij dat je hier op het forum niet alles kan vragen maar op enigerlei wijze zou ik toch een paar dingen aan de weet willen komen.

Kunnen en willen jullie mij wat op weg helpen?

Bij voorbaat dank voor de reactie(s)

Ter info:
Heb een Visosat schotel voor Astra 1, 2 en Hotbird.
Een oude Arrox Tyger ontvanger.
Een Settopbox Abb CanalDigital.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oke Erik, een leek zoals ik is zeker wel in staat om een ELCO te vervangen dat is geen probleem.

Maar wat ik ook lees is iets van Openpli en cccam wat is dat en wat is de meerwaarde hiervan. Heb ik hier wat aan, of begeef ik mij nu op gladijs?

Link naar reactie
Delen op andere sites