Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten


Als je zo verknocht bent aan FOX Sports 2HD int dan koop je toch die CI module? Prak daar je kaart in en je kunt weer sharen naar de slaapkamer.. Zie dat de programmering van FOX Sports 2 bijna gelijk is aan FOX 3 en die is via de softcam te kijken en dus ook te sharen

en zo financier je de CI handel....als je een hekel aan die dichtgetimmerde handel hebt,waarom dan toch die CI kopen?

 

 

de dag dat ik niet meer met een softcam kan kijken is het exit satelliet tv en welkom glas.

 

idd ook niet alles en ook een eigen decoder,maar wel sneller internet.

kwestie van prioriteiten.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sneller internet is wel het laatste wat ik interessant vind op dit moment, 120/15 mbit word hier nu bij lange niet voluit gebruikt

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en zo financier je de CI handel....als je een hekel aan die dichtgetimmerde handel hebt,waarom dan toch die CI kopen?

 

 

de dag dat ik niet meer met een softcam kan kijken is het exit satelliet tv en welkom glas.

 

idd ook niet alles en ook een eigen decoder,maar wel sneller internet.

kwestie van prioriteiten.

Hier hetzelfde alleen heb nu nog geen glas en dat zal ook nog wel ff duren denk ik.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak gebruik van een ziggo abonnement en heb daarnaast een schotel ook kan ik hier al kiezen voor glasvezel het ligt al in huis met de wandcontactdoos aan de muur maar daar wil ik voorlopig nog even mee wachten

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik glasvezel liggen en hiervoor had ik ook de kabel langs mijn schotel draaien maar geloof me als je van schotel naar glas of kabel gaat moet je egt huilen met het aanbod wat ze hebben en spreek maar niet over het beeld en geluidskwaliteit

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dit onderwerp valt verder niet veel meer te zeggen, speculeren  heeft weinig zijn zonder enig bewijs aangezien het tot op heden alleen maar grootspraak is geweest  en als er dan om bewijs word gevraagd iedereen zwijgt dan ga ik ervan uit dat het allemaal kolder is.

Als er zelfs wordt beweerd dat het al is opgelost maar dat dit verheugende feit om allerlei redenen geheim moet blijven, snap ik niet waarom dit draadje er überhaupt (nog) is.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet in ieder geval uit hele betrouwbare bron iemand die hier dus al lang mee bezig is dat het nog niet is opgelost ook ik heb nog nergens hierover bewijs gezien de code is niet bekend en de oplossing zal niet zo makkelijk worden als dat het lijkt

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er zelfs wordt beweerd dat het al is opgelost maar dat dit verheugende feit om allerlei redenen geheim moet blijven, snap ik niet waarom dit draadje er überhaupt (nog) is.

Daar hebben we het woordje beweerd weer, er word zoveel beweerd vandaag de dag. Ik geloof het pas als ik het met eigen ogen zie . Uiteindelijk maakt het mij ook niets uit . Er is meer in het leven dan tv alleen :)

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...