Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten

  • Moderator

Door het CI module blijft vooralsnog dan enige vrijheid bij de ontvanger keuze over

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als CD had gewild hadden ze alles al dichtgegooid,net als Fox int 2.

 

Dat zou wel heel veel gelazer hebben opgeleverd als je een week eerder nog de wereldbol-module aanprijst op je site en de dealers nog niks wisten van een nieuwe module en de wereldbolmodule verkochten "met beeldgarantie".

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje buiten de kwestie,maar wat zouden fabrikanten zoals vu,dream multimedia,e.a. doen,mochten ze allemaal gaan naar gesloten ontvangers?of gaan deze groten dan toch proberen bij bvb M7 binnen te geraken en een decoder op de markt brengen volgens hun eisen?  :confused:

hoeveel enigma 2 ontvangers zouden er niet in gebruik zijn binnen het gebied van M7?

Wat met enigma2 ontvangers zonder ci slot?

de volgende module bij M7 gaat misschien de vervelende ci+ worden? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is een CI+ module, echter de + functionaliteit wordt (nog) niet gebruikt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf denk ik dat CD en andere partijen jurisprudentie aan het opbouwen zijn, met de recente invallen

bij share netwerken.

Om zo met deze jurisprudentie achter de hand, meteen te kunnen ingrijpen bij herhaling van feiten

(sharing, kraken encryptie, coderingstalen etc. etc.)

 

Na enige gerechtelijk uitspraken zullen veel/alle kanalen straks dichtgedraaid worden.

Zodat er alleen via en m7 ontvanger of een CI+ module gekeken zal kunnen worden.

Verwacht ook dat de sid limiet terug gedraaid wordt naar een max van 2 kanalen.
Waarbij er bij een duo tuner een 2 limiet aanwezig zal zijn op het abonnement,

en een 1 limiet op een single tuner ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf denk ik dat CD en andere partijen jurisprudentie aan het opbouwen zijn, met de recente invallen

bij share netwerken.

 

Om zo met deze jurisprudentie achter de hand, meteen te kunnen ingrijpen bij herhaling van feiten

(sharing, kraken encryptie, coderingstalen etc. etc.)

 

Na enige gerechtelijk uitspraken zullen veel/alle kanalen straks dichtgedraaid worden.

Zodat er alleen via en m7 ontvanger of een CI+ module gekeken zal kunnen worden.

Verwacht ook dat de sid limiet terug gedraaid wordt naar een max van 2 kanalen.

Waarbij er bij een duo tuner een 2 limiet aanwezig zal zijn op het abonnement,

en een 1 limiet op een single tuner ...

 

Of hoe kunnen we paniek zaaien...

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zelf denk ik dat CD en andere partijen jurisprudentie aan het opbouwen zijn, met de recente invallen

bij share netwerken.

 

Om zo met deze jurisprudentie achter de hand, meteen te kunnen ingrijpen bij herhaling van feiten

(sharing, kraken encryptie, coderingstalen etc. etc.)

 

Na enige gerechtelijk uitspraken zullen veel/alle kanalen straks dichtgedraaid worden.

Zodat er alleen via en m7 ontvanger of een CI+ module gekeken zal kunnen worden.

Verwacht ook dat de sid limiet terug gedraaid wordt naar een max van 2 kanalen.

Waarbij er bij een duo tuner een 2 limiet aanwezig zal zijn op het abonnement,

en een 1 limiet op een single tuner ...

En de bron waarop deze informatie is gebaseerd is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen allemaal gissen wat er eventueel kan gebeuren,maar ik denk dat enkel M7 weet wat er zal gebeuren.Ik denk echter dat ze wel in het achterhoofd kunnen houden,als ze volledig overgaan naar gesloten kastjes,dat ze veel klanten zullen kunnen verliezen.want ik denk niet dat veel enigma gebruikers zullen overschakelen naar een gebrekkige gesloten kast.Maar nogmaals,enkel M7 weet de toekomst.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen allemaal gissen wat er eventueel kan gebeuren,maar ik denk dat enkel M7 weet wat er zal gebeuren.Ik denk echter dat ze wel in het achterhoofd kunnen houden,als ze volledig overgaan naar gesloten kastjes,dat ze veel klanten zullen kunnen verliezen.want ik denk niet dat veel enigma gebruikers zullen overschakelen naar een gebrekkige gesloten kast.Maar nogmaals,enkel M7 weet de toekomst.

 

Gissen is het ja, maar je ziet een bepaalde reeks van acties nu bij CD.

Een eigen kast kan, maar ook het aanbieden van een CI+ voor de overige (linux) ontvangers is goed mogelijk.

Iedereen vergeet dat Fox 2 nu al dicht is, en alleen zoals bekend op de CI+ en de officiële ontvangers open is.

Ik denk dat cd hier toe wordt aangezet door diverse content providers... is natuurlijk logisch ..

Deze partijen willen ook hun dure content beschermen.

 

Of hoe kunnen we paniek zaaien...

 

Willy

 

Ik hou ook van de sathobby, en al zijn techniek ... :)

Maar ik verwacht niet dat cd op huidige manier blijft doorgaan met anbieden ....

Is geen paniek zaaien wat ik doe Willy, de eerste tekenen mbt deze stappen zijn er al ...

  • Aanpassen sid limiet (onbeperkt -> 4 sids) vervolg ... (1-2 sids per kaart) ?
  • CI + module -> Fox 2 op slot ..
  • Diverse politieacties... etc.

Ik zie een bepaalde volgorde wat in meer civiele zaken voorkomt ...

  1. Pas zaken aan, zodat je kan aantonen dat je er genoeg tegen doet (sid limiet, nieuwe codering etc)
  2. Pak de illegaliteit aan, dmv gerichte acties tegen partijen... (politieacties tegen share netwerken)
  3. Bouw jurisprudentie op dmv de rechtzaken, om zo wettelijk/gerechtelijk sterk te staan.
  4. Na gerechtelijke uitspraken, zaak geheel dicht timmeren ... nu is het grijze namelijk illegaal ...
  5. Prijzen omhoog ... !

     

Waarom draait CD nu niet alles dicht ... ?

Simpel omdat je dan geen jurisprudentie kan bouwen, om eea te verbieden ...

Zo werken deze f**king multi nationals ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 


Waarbij er bij een duo tuner een 2 limiet aanwezig zal zijn op het abonnement,

Het ergste is dat je met een gewone huis tuin en keuken ontvanger met een CI kaart maar maximaal van 1 transponder kan decoderen...

Dus als dit ingaat dan wordt opnemen van RTL4HD en kijken naar Nederland 1HD niet mogelijk.... omdat ze beiden van een andere transponder af komen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...