Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten

Je hebt er zelf invloed op: Als Fox Sport 2 prima verkoopt zal dat een aanmoediging zijn de boel uit te breiden. Als Fox Sport 2 een flop is, zullen ze zich wel achter de oren krabben om het bij meer zenders uit te rollen. Conclusie: Neem geen Fox Sport 2.

Ik betwijfel of deze codering tot Fox Sports2 beperkt blijft.

CD heeft er ook al gewag van gemaakt dat bij nieuwe contracten met derden deze codering een optie is, zoals bij Film1 en Fox Sports 1 en 3.

Verder zou het natuurlijk vreemd zijn als je in een nieuwe codering en module investeert en die slechts bij 1 zender gaat toepassen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


ZO'n grote investering is dit nu ook weer niet. De gebruikte nano zit al enige tijd in de originele firmware van de gecertificeerde ontvangers. Een chipje programmeren met firmware is erg goedkoop. Zou me zelfs kunnen voorstellen dat oude CI's die nog op de plank lagen gewoon omgeprogrammeerd kunnen worden en voorzien van een nieuwe sticker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als niemand een abonnement op Fox Sports 2 neemt, dan weet ik vrij zeker dat de nieuwe codering daartoe beperkt blijft, ja. Gaat men toch uitbreiden dan betekent dat dat het cordon sanitaire niet sluitend is. De remedie daartegen is de nieuw getroffen zenders ook opzeggen. Net zo lang totdat ze geen klant meer over hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bezitters van gecertificeerde ontvangers merken niets.

De vraag is even hoe groot de groep van niet gecertificeerde ontvangers en wereldbolmodules is.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@Johan45:

 

Een vraag over die foto van die M801; zit er onder de kaartlezer een flashchip en zo ja welke is dat?

Misschien kan ik die dumpen....

Alvast bedankt!

 

trojan

 

Onder de kaartlezer zit geen flash rom verborgen, had dat wel het geval geweest dan stond ie wel op de foto. ;)

Ik heb al eerder aangegeven welke processor en flash roms er gebruikt worden in de sat801. 

Die gegevens zijn hier te lezen..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als niemand een abonnement op Fox Sports 2 neemt, dan weet ik vrij zeker dat de nieuwe codering daartoe beperkt blijft, ja. Gaat men toch uitbreiden dan betekent dat dat het cordon sanitaire niet sluitend is. De remedie daartegen is de nieuw getroffen zenders ook opzeggen. Net zo lang totdat ze geen klant meer over hebben.

Dat zal NOOIT gebeuren,de mens is te verslaafd aan zijn tv,en ik ben bijna zeker mocht CD morgen overal die codering toepassen iedereen naar een verdeler zal gaan om zo'n wereldbolmodule.en owee het gezin als ze niet meer te koop zouden zijn cq uitgeput,want dan missen ze hun soap en daar zal het gezin niet gelukkig mee zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal NOOIT gebeuren,de mens is te verslaafd aan zijn tv,en ik ben bijna zeker mocht CD morgen overal die codering toepassen iedereen naar een verdeler zal gaan om zo'n wereldbolmodule.en owee het gezin als ze niet meer te koop zouden zijn cq uitgeput,want dan missen ze hun soap en daar zal het gezin niet gelukkig mee zijn.

Hoezo wereldbolmodule?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...