Ga naar inhoud


Waarom zit 12.722 nog steeds op Astra1 en niet op Astra3


oble

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij steeds af waarom deze transponder 12.722 ( Met TV Vier Vijf .... en Radio 1,2) nog op Astra 1 blijft bij TV Vlaanderen. Als je kijkt naar CD die bijna alles op Astra 3 hebben gezet, het zou zoooo eenvoudiger zijn????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wordt ook gebruikt/gedeeld door Télésat en die maken geen gebruik van de 23.5 positie (wel de 13 waarmee ze ooit begonnen)

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij steeds af waarom deze transponder 12.722 ( Met TV Vier Vijf .... en Radio 1,2) nog op Astra 1 blijft bij TV Vlaanderen. Als je kijkt naar CD die bijna alles op Astra 3 hebben gezet, het zou zoooo eenvoudiger zijn????

Mogelijk ook vanwege de footprint. Astra 1 is in heel Europa probleemloos te ontvangen, Astra 3 niet. 

Er zijn denk ik nogal wat TVV/CDS-abonnees die vooral. 's zomers in midden en zuid Europa verblijven en een schoteltje meenemen. Plug-and-play beeld en kijken. Al dan niet met Recreatiepakket en met SD- ontvangers. Astra 3 is daarvoor minder geschikt (en bedoeld). 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is flink balen nu met die 2 satelliet posities.

Kijk ik naar 2 be of vier kan ik niks meer opnemen van de HD zenders, terwijl ik er wel voor betaal.

Daar is totaal geen rekening mee gehouden bij die club idioten. 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is flink balen nu met die 2 satelliet posities.

Kijk ik naar 2 be of vier kan ik niks meer opnemen van de HD zenders, terwijl ik er wel voor betaal.

Daar is totaal geen rekening mee gehouden bij die club idioten. 

CD grijpt elk middel aan om opnemen te dwarsbomen. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem een duo lnb die is standaard in twin uitvoering of quarto. Of 2 losse twin LNB's.

Ik heb hier een motor erop zitten en 4 Quarto lnb's. Voor Astra 1 Astra 2 Astra 3 en Hotbird. Kunnen dus 4 tuners aan afhankelijk schakelen tussen die 4 sats posities en Tuner 1 kan evt ook nog draaien.

post-38769-0-38302700-1381951164_thumb.jpg

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...