Ga naar inhoud


Geen goede opname op sport1 motorrace


mega gert

Aanbevolen berichten

Beste mensen ,

 

Ik heb vanochtend de motorrace op sport1 op genomen ... maar bij het afspelen verspringt het beeld telkens .

het beeld bevriest niet of zo maar verspringt toch zo ongeveer  20 a 30 sec. soms zijn ze ook ineens 2 ronden verder .

erg vervelend . bij andere opnames op andere zenders  heb ik dit voor val niet .

Als ik live naar deze zender kijk is er niets aan de hand .

Hebben hier meer mensen last van ?

 

de ontvanger is een extrend 9200 met daarop openpli 3.0  met een ATA( samsung HD103si )  1 TB

Link naar reactie
Delen op andere sites


zet er eens de laatste pli 4.0 op

Heb hier nog geen 4.0 en kan normaal opnemen van Sport1 SELECT HD. Ik neem aan dat je die zender bedoeld.

 

Ik heb een ET9500 en momenteel OpenPLi 3.0 van 18-10-2013.

 

Het verspringen kan te maken hebben dat er op dat moment even niet gedecodeerd kon worden, er wordt dan ook niks opgenomen en bij het afspelen spring je dan verder waar de decodering weer wel werkt.

De grote vraag is dan waarom het decoderen niet werkte waarop ik zo geen antwoord kan geven.

Zit je smartcard in deze receiver of share je die vanaf een andere? Of share je je kaart naar een andere waarop ook naar deze zender gekeken of van deze zender opgenomen werd?

Welke softcam gebruik je?

Wat zijn daar de instellingen van?

Had je op hetzelfde moment nog meer opnames lopen?

 

Niet dat ik aan de hand van je antwoorden kan nagaan wat het probleem is, maar misschien anderen wel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier nog geen 4.0 en kan normaal opnemen van Sport1 SELECT HD. Ik neem aan dat je die zender bedoeld.

 

Ik heb een ET9500 en momenteel OpenPLi 3.0 van 18-10-2013.

 

Het verspringen kan te maken hebben dat er op dat moment even niet gedecodeerd kon worden, er wordt dan ook niks opgenomen en bij het afspelen spring je dan verder waar de decodering weer wel werkt.

De grote vraag is dan waarom het decoderen niet werkte waarop ik zo geen antwoord kan geven.

Zit je smartcard in deze receiver of share je die vanaf een andere? Of share je je kaart naar een andere waarop ook naar deze zender gekeken of van deze zender opgenomen werd?

Welke softcam gebruik je?

Wat zijn daar de instellingen van?

Had je op hetzelfde moment nog meer opnames lopen?

 

Niet dat ik aan de hand van je antwoorden kan nagaan wat het probleem is, maar misschien anderen wel.

Het verspringen had inderdaad temaken met de codering die niet goed werkte ..

heb de de softcam configs van alle twee de ontvangers vernieuwd en opnieuw ingesteld . nu draait het weer als vanouds .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo, probleem opgelost!

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...