Ga naar inhoud


Gebogen telefoon...wat is het nut daarvan ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Ja, als je pech had hing zo'n ding ook nog eens aan de muur in de gang, Kon je niet te lang bellen want je moest wel blijven staan!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Niet alleen in een museum, de T65 van de PTT was het standaard toestel. meer smaken waren er niet voor de standaard consument.

Het ding stond jaren bij ons thuis.

Later kwam er nog de versie met druktoetsen. Je kon in die tijd nog een nummer kiezen door in het juiste ritme op de haak te drukken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Later kwam er nog de versie met druktoetsen. Je kon in die tijd nog een nummer kiezen door in het juiste ritme op de haak te drukken.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar ook je modem aan te fluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vader werd in 1970 vertegenwoordiger. Hij kreeg van de baas telefoon in huis. Elke avond kwamen er vele mensen.........mag ik dat even zien en misschien even bellen.........

De jongere generatie kan zich daar absoluut geen voorstellingen van maken. 

 

PS

misschien was het zelfs nog wel eerder dan 1970, maar dat weet ik niet meer

aangepast door ronaldsl
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En die T65 kon tegen een stootje, gingen nooit kapot en hadden nooit een gebroken scherm.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naderhand kwamen ze met luxere toestellen, zoals de twintoon. Die had een moderne lichtgewicht hoorn. Werd niet verkocht, mensen vonden hem niet degelijk. Al snel werd ie geleverd met een loodgewichtje er in zodat de hoorn zwaarder werd, en toen kochten (of huur) mensen hem wel.

aangepast door RKrijnen

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je bij dat toestel de hoorn op het toestel neerlegde was die te licht en werd vaak de verbinding niet verbroken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooie tijd.

als een kennis een aansluiting gekregen had, dezelfde dag nog bellen.

hallo, met de ptt.

u bent nu aangesloten en willen even de verbinding testen.

ga eens achter in de kamer staan en roep dan eens hallo.

en nog meer van die gein.

veel mensen trapte hier in.

Dreambox 600PVR * OpenPLI *
wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In plaats van een plat glazen breekbaar display heb je een flexibel display waardoor de telefoon geen recht hoekig model meer is en de contouren van je lichaam kan hebben.

Omdat het scherm een nieuwe ontwikkeling is kan je er reclame technisch je onderscheiden van de concurrentie en verkoop je meer telefoons.

Verder is het alleen maar een hype, niemand zit erop te wachten maar iedereen wil zo'n ding hebben om mee te pronken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De TS heeft het over een gebogen display, niet over een flexibel display.

 

Ik zou zeggen kijk bij de fabrikant van dat ding naar welke voordelen het volgens hen heeft. Ik kan me voorstellen dat een tablet aan je oor wat handiger wordt als die iets gebogen is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...