Ga naar inhoud


Wat is er op Hotbird 13E


oliver

Aanbevolen berichten

Ik kijk op Hotbird naar de Spaanse nieuwszenders TVE en Canal 24 horas.

Italiaanse zender Rai 1 en Fishing Tv

En dan zijn er toch nog wel die de moeite waard zijn.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


en met een tivusat kaart gaan er heel wat italiaanse zenders open.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Polsat Sport is ook leuk. Die zenden veel volleybal wedstrijden uit. Hier heb je wel een kaart voor nodig.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was wat aan het lezen over die tivusat, dat klinkt interessant, maar wat kan je kijken zonder abo? De kaart kost zo'n 60E zie ik, en daar valt wel aan te komen, maar is het net als hier in NL waar we 1, 2 en 3 met de kaart kunnen kijken, je daar meer kan kijken? Zie aardig wat kanalen die ita en eng zijn, dus dat maakt het wel interessant.

 

Wat me aan de 9 zo trekt is de ESA feed ;)

 

Maar wel leuk om te zien wat iedereen zoal kijkt op de 13E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was wat aan het lezen over die tivusat, dat klinkt interessant, maar wat kan je kijken zonder abo? De kaart kost zo'n 60E zie ik, en daar valt wel aan te komen, maar is het net als hier in NL waar we 1, 2 en 3 met de kaart kunnen kijken, je daar meer kan kijken? Zie aardig wat kanalen die ita en eng zijn, dus dat maakt het wel interessant.

 

Wat me aan de 9 zo trekt is de ESA feed ;)

 

Maar wel leuk om te zien wat iedereen zoal kijkt op de 13E

op de rai 1,2 kanalen zijn alle eigen productie's te zien.enkel buitenlandse programma's zijn gecodeerd en kan je decoderen met een tivusat kaart.maar er zijn ook andere diverse zenders in het tivusat pakket.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...