Ga naar inhoud


Wat is er op Hotbird 13E


oliver

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

Ik heb al meerdere keren bij king of sat e.d. zitten kijken, maar ik vind eigenlijk niets interessants op de hotbird 13 FTA (of CD SC). Iedereen heeft het er eigenlijk over om 4 koppen te pakken als je toch al multiple pakt, 13, 19, 23 en 28 maar wat is er zo interesant aan de 13? Of vergis zie ik iets glorieus over het hoofd. 9E is dan misschien nog leuker omdat daar de ESA kanaal zit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is geheel aan de gebruiker zelf om te bepalen of een satelliet iets leuks biedt. De 'meesten' kijken naar HotBird voor de Italiaanse SKY met bijbehordende natuurdocumentaires :). Meeste (vrijgezelle) mannen vinden dit wel leuk naar het schijnt. Voor de rest is HotBird de plek voor alle landen rond de Middellandse Zee en Noord-Afrika. Gezien ons hoge medelander gehalte zal er in die hoek dus redelijk wat leuks te vinden zijn. Voor de sport liefhebbers is er Al Jazeera vaak met origineel geluid..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige zenders die ik van de Hotbird echt bekijk zijn TVModa en Fashion TV. Voor de rest zit er inderdaad niets bijzonders op. Die SKY-zenders zitten toch achter de decoder. 9E is interessanter, ook omdat daar een aantal Franse zenders in HD zit.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef mij maar de 13e ipv de 9.0e dat vind ik namelijk een waardeloze satelliet

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Hotbird zit zo barstensvol en meesr FTA, daar moet toch wel een aantal zenders op zitten die de moeite waard zijn?

Of radiozenders?

Zwitserland, Italie, Rusland, oost Europa, Japan, zelfs Korea in HD. Allemaal landen wat verder van huis.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet gewoon over de grens willen kijken zien en horen (talen verstaan) wil hotbird voor jou iets kunnen betekenen.

(dat zal zeker niet je dagelijkse zenders betreffen danwel het is je moerstaal en land van herkomst)

 

en toch heb ik hem op de schotel, er zijn wel wat uitzonderingen voor de liefhebbers inzake FTA (niet gecodeerd)

 

ciao

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Behalve de vele Arabische zenders zitten er op de Hotbird best wel wat leuke zenders zoals:


- de Spaanse zenders TVE International en Canal 24 Horas
- de sportzenders Rai 1 en Rai 2, Fishing TV en Class Horse TV
- de modezenders World Fashion Channel, TV Moda en Fashion TV
- de Italiaanse zenders Rai 1, 2, 3 en Rai News
- de Chinese zender CCTV-News in het Engels
- de Vietnamese nieuwszender VTV4 in het Engels
- de Thaise nieuwszender Thai Global network
En natuurlijk nog heel veel andere Italiaanse zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Behalve de vele Arabische zenders zitten er op de Hotbird best wel wat leuke zenders zoals:

- de Spaanse zenders TVE International en Canal 24 Horas

- de sportzenders Rai 1 en Rai 2, Fishing TV en Class Horse TV

- de modezenders World Fashion Channel, TV Moda en Fashion TV

- de Italiaanse zenders Rai 1, 2, 3 en Rai News

- de Chinese zender CCTV-News in het Engels

- de Vietnamese nieuwszender VTV4 in het Engels

- de Thaise nieuwszender Thai Global network

En natuurlijk nog heel veel andere Italiaanse zenders.

SRF Info, oost Europese muziek clip zenders, Rusland met 2 HD zenders, Zuid Korea met een HD zender,een Italiaanse tenniszender in HD, Franstalige Arte in HD...    

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had dan eigenlijk kunnen vragen 'wat kijken jullie op 9E of 13E ;)

 

Maar wat ik zelf ook al zag, als je geen spaans, italiaans of frans spreekt is de lol er al snel af, jammer. Ik zal er nog eens goed over naa moeten denken, 9 of 13. Msschien wel beide :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk persoonlijke ik ontvang ze beide maar ik vind de 9.0e echt waardeloos,13e heeft dan ook mijn voorkeur

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het zappen op 13 met z'n enorme hoeveelheid FTA kom je ook regelmatig bij mooie concerten in alle genres terecht en bij films in de originele taal met ondertiteling.

Ik heb beide sats op m'n draaibaar systeem, maaar kijk vaker naar 13 dan naar 9 oost.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...