Ga naar inhoud


13th street


Jean-Claude

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Ondertussen is die beschikbaar met de fastscan lijst op positie 61.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Heb de zender die ik een paar dagen geleden al handmatig had ingeladen en gewoon kon bekijken weer verwijderd en de fastscanlijst opnieuw ingeladen. Hij zit inderdaad op positie 61 echter het beeld blijft op zwart met mijn familiepakket, geen kijkrechten.

In welk pakket zou 13th Street dan zitten?

Vroeger toen 13th Street er was kon ik hem met mijn familie-pakket ook gewoon bekijken dus ik snap niet waarom nu niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaldigitaal schrijft:

 

13th Street heeft de beste series over misdaad, mysterie, thrillers en intriges. De nieuwe zenders zijn te zien met een abonnement op het FamilieHD-, het EntertainmentHD- en het TopHD-pakket.

 

Of jouw familiepakket daaraan voldoet?

 

Efin, je kent de weg naar webcare.

 

Ik zelf heb een uitzonderingspakket, het oude HD pakket van het eerste uur met de thema zenders, wat kennelijk voldoende is voor 13th street.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik meen in de afgelopen weken ergens gelezen te hebben, dat het gewone (oude) familie pakket niet voldoende is voor deze zender.

 

Iedereen is het er over eens, dat de pakket indeling bij Canaldigitaal ontspoord is en een eigen leven is gaan leiden waar niemand meer kan uitleggen hoe het nu zit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal schrijft zojuist dat 13th Street en RTL Lounge zowel met het familie-pakket SD als HD te zien moet zijn maar dat ze aan het onderzoeken zijn waarom de mensen met het Familie SD-pakket die er onlangs de commerciële HD-zenders erbij hebben gekregen nu geen kijkrechten hebben.

Er wordt aan gewerkt dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ceesv ik kreeg gisteren geen beeld op 13th street. Vandaag nog eens testen. Een jaar geleden waren syfy en 13th street onderdeel van het oude themapakket.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb een familie plus het oude HD/thema pakket en op beide zenders beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een familie plus het oude HD/thema pakket en op beide zenders beeld.

 

Heb dat pakket ook maar sinds enkele dagen geen beeld meer op syfy.

 

 

Zo heb je een zender zo verdwijnt hij overal en als hij dan uiteindelijk terugkomt zit hij in een ander/duurder abonnement.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tot zover ik mij herinner had ik een jaar geleden met deze combinatie wel beeld op SyFy.

Ondertussen is SyFy verdwenen van het scherm.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...