sattv4iedereen Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Hi, een vraag specifiek voor belgie.Of voor nederlanders die op de hoogte zijn van de belgsiche wetgeving,dat kan. Tot op de dag van vandaag wist ik niet dat gewone huisdokters toegang hadden tot de kruispuntbank.ik dacht dat enkel notarissen,advocaten en deurwaarders,ocmw's (buiten officiële instantie) toegang hadden tot de kruispuntbank. Echter heb ik vandaag aan de lijve gezien met eigen ogen,dat mijn dokter toegang had tot de kruispuntbank.Niet dat ik dat erg vindt,maar men zij vroeger,dat toegang tot een kruispuntbank enorm veel geld kost.Want als een deurwaarder via de kruispuntbank je adres moet opvragen voor bvb een dagvaarding,krijg je algauw een extra factuur van 50€ en meer gepresenteerd. Wie weet daar meer zinnigs over? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld| Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 26 december 2013 Moderator Delen Geplaatst: 26 december 2013 Kruispuntbank is een soort van Kamer van Koophandel? Dus een centraal registratiepunt waar firma's geregistreerd zijn? In Nederland zijn de KvK gegevens van een bedrijf gewoon per internet te raadplegen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 27 december 2013 Delen Geplaatst: 27 december 2013 In Noorwegen kun je zelfs van iedereen, gratis, de belasting aangifte zien. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattv4iedereen Geplaatst: 27 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2013 In mijn geval gaat het om een databank waar o.a. adresgegevens zijn opgeslagen van particuliere mensen.Dit wordt ook gebruikt ten controle van een aanvraag,om te zien,dat je een subsidie niet in 2 verschillende gemeente's aanvraagt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld| Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 27 december 2013 Delen Geplaatst: 27 december 2013 De kruispuntbank is Belgie is een koppeling van verschillende overheids-databanken, denk aan sociale zekerheid, identiteit, belastingen... Alleen bevoegde personen hebben toegang en dan nog maar enkel voor een beperkt gedeelte nl. datgene wat betrekking heeft op hun vakgebied. Tenminste: zo zou het moeten zijn . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattv4iedereen Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2013 De kruispuntbank is Belgie is een koppeling van verschillende overheids-databanken, denk aan sociale zekerheid, identiteit, belastingen... Alleen bevoegde personen hebben toegang en dan nog maar enkel voor een beperkt gedeelte nl. datgene wat betrekking heeft op hun vakgebied. Tenminste: zo zou het moeten zijn . Hoort een huisdokter daar ook bij? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld| Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Uiteraard, hij komt indien noodzakelijk toch ook aan huis, moet hij wel het adres hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen