Ga naar inhoud


Opel Astra radio op slot


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Het hoeft niet bij elke garage zo te zijn maar ik kreeg van mijn opeldealer een mapje voor de autopapieren waarin een kaartje zat van creditcard-formaat waar de code op stond.

Dus kijk eens bij de autopapieren.

 

Bij de Astra van mijn dochter zit ook een dealer map met autopapieren en een kaartje in creditcard formaat met gegevens van onder andere de radio.(4 cijfers)

Hiervan is een kopie gemaakt en dat zit bij het kentekenbewijs in de ordner van de autoverzekeringen.

Het origineel heeft ze bij de autopapieren en dus altijd bij zich.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Was dat niet bedoeld tegen diefstal, als ik dat lees heeft heel dat gedoe met pincodes niet veel zin

Veel code's worden gemaakt als het ware met een algoritme en het serienummer.Eens die bekend is,is het een klein kunstje de code's te berekenen.

Zo heb ik al:

GSM's geunlocked aan de hand van het imei nummer

wifi routers: de wpa2 key die door de aanbieder is aangemaakt,al diverse keren kunnen berekenen.(werkte bij mij op 3 verschillende modems van dezelfde aanbieder)

Er zijn nog zaken,maar die schieten mij niet te binnen.

Ook denk ik,zijn er waarschijnlijk betaalprogramma's voor op de pc,die een algoritme gebruiken met naam en serienummer product.

Als dit gevonden is,dan is het voor de maker van dit programma pech en herbeginnen.

mogelijks top offic,maar ik zou niet wegsteken,dat dit bij bepaalde radio's ook zo zou zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op onderstaand forum zie ik een heel aardig lid die helpt bij het unlocken van radio's

http://forums.moneysavingexpert.com/showthread.php?t=26827&page=770

 

Je hebt daarvoor het type auto en autoradio nodig en het serienummer dat op de radio staat. Dat is erin gegraveerd of staat op een labeltje geplakt.

Probeer het eens zou ik zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had laatst ook een code probleem in mijn Panda. Unlockcodes van internet leverde wel een virus op maar geen code. Dealer die de auto geleverd had, had de code niet meer en opvragen kost geld.

 

ik zou niet tobben en het antieke toestel vervangen voor een Pioneer van 6 tientjes. Dan ben je klaar.

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt er natuurlijk vanaf of je ook bedieningen van de radio aan het stuur oid. hebt.

Zo ja dan ga je het niet redden en kost waarschijnlijk alleen de adapter tussen radio en bediening al meer heel wat meer dan 6 tientjes.

 

Ik dacht dat ik toen e.e.a via Mobliz had geregeld en dat zonder enig virus.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schiet mij nog binnen,

 

Om een code zoeker van internet te gebruiken heb je het serienummernodig, maar dan moet de radio er wel uit. Bij de cdr zitten op de hoeken gaatjes, hier kunnen kleine imbusjes in zitten voor de afwerking. Als die er uit zijn in alle 4 de hoeken een spijker steken en de radio kan er uit getrokken worden. Het eerste stukje gaat wat lastig omdat de stekkers vast in de slede zitten.

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...