Ga naar inhoud


smart tv kopen?


abdellove

Aanbevolen berichten


Misschien helpt het toch om ook nogmaals je ( nieuwe / geactualiseerde ) minimum eisen en wensen nog eens onder woorden te brengen.

TV hoofd apparaat met CI module of monitor voor settopbox / decoder

 

een fantastisch mooi toestel staat in mń handtekening en daar zijn ook grotere formaten van

 

vergis je echter niet;

smart tv is ook smart gelimiteerd betreffende de kopieer beveiliging via de firmware die standaard is ingebouwd.

  • Like 1

Eisenhower Blues

J.B. Lenoir
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..ik heb nog geen smart TV gekocht bij..ik ben toch niet gek winkel, hihi. Het is moeilijker dan ik dacht en wil geen verkeerde keuze maken. Ik weet nog niet welke smart TV ik moer halen. Iemand nog leuke suggesties?

 

Dit is nu de 6° keer dat je vraagt welke Tv je zou moeten kopen. :confused:

 

Ik heb er ook ne mooie in mijn handtekening staan. Ik zou zeggen niet twijfelen maar aan dit tempo ..... :D

Tegen dat je een keuze hebt gemaakt zijn er al lang nieuwe modellen uit.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk via mijn mobielbrowser...maar ik zie jullie handtekeningen niet weergegeven. Mijn wensen zijn een smart TV Led TV ( geen plasma)..50 inch, wifi, 3D en het liefst minimaal 400 Hz...budget onder de 1000 euro.

 

Zie u reacties graag tegemoet.

aangepast door abdellove
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk eens bij Panasonic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar een Samsung gekocht met alle toeters en bellen ( en een prijs die eerder naar de 2.000 euro gaat...) en ik ben er zeer tevreden over, maar vergeet niet dat beeldkwaliteit ook afhankelijk is van andere factoren .

En wat de toeters en bellen betreft: zeer interessant, knappe dingen en mogelijkheden... tot de tweede week: sindsdien alleen nog als TV gebruikt, zelfs de 3D-bril blijft in de schuif. Maar dat kan ook mijn ouderdom liggen natuurlijk. Ik vind het allemaal nogal overroepen.

  • Like 1

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Panasonic heeft inderdaad geen super mogelijkheden als media ontvanger maar wel een mooi beeld.

 

Voor media toepassingen heb ik de opties van mijn settop box, computer en dolby receiver.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of kijk eens bij LG

Je vraagt het nu al voor de zevende keer.

Het is toch niet moeilijk om op de site van die merken te kijken naar de gegevens van die Tv's. En vergelijk dan en maak dan evt. de keuze.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had te horen gekregen 1 vd medewerkers van ik ben toch niet gek winkel..dat ik af moest blijven van Panasonic, Philips , Sony etc.. Ik moest meer kijken bij Samsung of Lg..overige waren van slechte kwaliteit mbt smart TV...klopt dat?

Haha, :D

die medewerkers toch...!

die hebben een opleiding gevolgd met als resultaat een diploma en certificaat (goede verkoper)

ware het niet dat ze heel precies weten wat de winstmarge op merk en type is, dus een objectief advies geven :P

 

de winst op een LG is 5% meer dan een Sony bravia (en/of andere)

mede omdat de garantie afgedongen is

mediamarkt garantie is ongelijk aan de Fabriek garantie... (of aan huis)

 

10 x zo een abdellove goedgelovige koper = 500 euro meer winst voor mediamarkt

de omzet bepaald het met al die kleine marges

 

en

 

 

Ik kijk via mijn mobielbrowser...maar ik zie jullie handtekeningen niet weergegeven

ga eens aan een pC zitten :whistle: met een volwaardige browser

 

Als je nu toch een advies volgt van één van ons (onze reacties) ga je ons dan ook aanspreken op dat feit indien die TV niet bevalt na aankoop?

 

:wink:

Eisenhower Blues

J.B. Lenoir
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou een Samsung 8000 serie kopen.

Die heeft alles erop en eraan.

Dubbele tuners d.w.z. 2 x sat , 2 x kabel , 2 x dvb-t.Een zender kijken andere opnemen.(wel binnen zijn eigen tuner bereik d.w.z. of sat of kabel of dvb-t)

3D weergave ,wat werkelijk een fantastische ervaring is bij het kijken naar 3D films

Smart functie met diverse apps en zelf nog uit te breiden vanuit de samsung store.

Als je dan toch een smart tv wil moet je gelijk een goede nemen en niet iets halfbakken.

 

M.V.G.

Dokie

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ok, voor wat het waard is: onze "oude" (5 jaar)Samsung LCD kreeg problemen met de backlight en repareren zou meer kosten meebregen dan de tv nog waard zou zijn.

 

Na veel lezen, kijken in de winkel (ook settings aanpassen), nog meer lezen en vergelijken hebben we gekozen voor de Sony Bravia KDL46W905A.

In deze tv zit een VA panel wat met de processor van Sony in onze ogen perfect beeld geeft.

Voor ons zijn de "smart tv" mogelijkheden meer dan voldoende, toegegeven niet zo rijkelijk als de Samsung 7000 en 8000 serie.

 

Maar voor de beeld kwaliteit, en daar gaat het toch om uiteindelijk, vonden wij de Sony beter/natuurlijkere kleuren weergeven dan de Samsung 7000/8000 serie.

 

Groet,

 

Golfman

1* DM800HD, 1* DM600, 1* ET5000, 1* ET4500 (plus wat nog op zolder ligt als reserve)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3D is zeker geen dood geboren kindje.

Heb je zeker nog niet een 3D film op de Samsung 8000 serie gezien in samenwerking met een Yamaha receiver.

Echt perfect.Je meot het ook alleen gebruiken om films te kijken,TV uitzendingen zijn er niet.

Dus spaar een beetje door en koop een goede 3D TV en beleef de ultieme 3D ervaring.

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de CES-2013 is 3D TV dood verklaard. Leveranciers hebben er al geen belangstelling meer voor.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is helemaal niks dood verklaard, alle nieuwe (midden- en hogere-klasse) 2013 en 2014 modellen hebben weer gewoon 3D aan boord.

Het schijnt dat er meer van actieve naar passieve 3D wordt over gegaan en dat 3D zonder bril wat stil ligt omdat de productiekosten te hoog blijven.

De aandacht wordt alleen verschoven naar UltraHD met grotere schermen en hogere resolutie voor passieve 3D.

 

Gelukkig komt er nog regelmatig nieuwe 3D content uit, zojuist heb ik nog van Gravity 3D met Sandra Bullock en George Clooney zitten genieten.

De ultieme film voor 3D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...