Ga naar inhoud


Zwarte CD kaart met Set Top Box abonnement naar € 79,00


duske

Aanbevolen berichten

De zwarte CD kaart is wederom verhoogd naar € 79,00 ofwel € 4,00 meer maar ik krijg steeds minder zenders Vandaag is de automatische afschrijving geweest maar kan ik er alsnog van af ??

bedankt

aangepast door Johan45
onderwerp aangepast

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Je kan per maand opzeggen, het tegoed wordt dan verrekend.

 

Met een SECA 3 kaart blijft het aanbod wel stabiel, de SD zenders zullen langzaam verwisseld worden voor de HD versie.

Veronica en RTL 8 HD zijn in plaats van de SD versies gekomen.

 

Je zou je kaart kunnen wisselen voor een SECA 3 kaart.

Wanneer je opzegt kan het zijn dat een gratis kaartwissel onderhandelbaar is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als ik de zwarte kaart omruil zal ik wel meteen een duurder abonnement aan mijn broek krijgen en daar heb ik geen zin in Als ik het bedrag storneer wat gebeurd er dan??? 

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De smartcard heeft niets met je abonnementsvorm te maken.

In het settop box pakket zitten een aantal zenders welke in seca 3 gecodeerd zijn.

Jij hebt een settopbox abonnement maar kan door die zwarte kaart niet alle zenders ontvangen.

Daardoor ben je gewoon in staat om een seca 3 kaart aan te vragen.

De kosten daarvoor zijn mij onbekend, maar kunnen waarschijnlijk door aan te geven dat je anders wegloopt gereduceerd worden.

 

Wanneer je het bedrag storneert en niet laat weten dat je het contract beëindigt, komt op een gegeven moment een incasso bureau en uiteindelijk de deurwaarder.

In het handelsrecht hebben we met elkaar afgesproken dat je een doorlopende dienst (schriftelijk) opzegt, heeft ook iets met fatsoen te maken.

 

Maar je kan gewoon schriftelijk per maand opzeggen, het teveel betaalde wordt dan na administratieve verwerking terug gestort.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Houd er wel rekening mee dat je ontvanger wel mpeg4 aan moet kunnen.

En de schotel moet ook astra 23.5 kunnen ontvangen.

 

Anders zit je met je nieuwe kaart nog steeds alleen maar naar de SD zenders te kijken.

En veranderd er niks

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...