Ga naar inhoud


Welke images zijn nog up to date en welke emulators werken er nog goed ?


Power Neet

Aanbevolen berichten

Ik heb inmiddels vernomen dat ze gestopt zijn met OpenPLI image om te ondersteunen want Dream multimedia is er ook mee gestopt met open source.

 

Nou vraag ik mij af wat zijn goede images (tja, ik hoor zo veel peterpan weet ik het allemaal) ?

En wat is jouw persoonlijke voorkeur.

 

Ik wil graag ook uitzending gemist hebben zoals op de openpli. Het automatisch downloaden op die openpli werkte leuk.

 

En hoe zit het met die emulator. In CCCAM hoor ik dat er backdoors in zitten etc. Wat gebruikt nu iedereen ? Ik heb hier zelf een NEWCS draaien in huis.

 

Ben zelf een software develloper dus wel wat verstand ervan.

Bezit een orginele Dreambox 8000HD met cable tuners allemaal.

 

Bedankt alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Emulatoren is een ruim begrip en mede afhankelijk van je eigen smartcards (dus officieel abonnement)

images zijn er "nog" genoeg en voor ieder zijn smaak na testen en eigen ervaringen een individuele keuze

 

newnigma2

Openpli4.0

OoZoon

Ihad - Gemini projekt 3.0

en meer

 

als je al Openpli gebruikte ga der gewoon mee door 4.0

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er pli 4.0 laatste versie,met cccam 2.3.0 instaan, en dat gaat goed

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond ff openpli 4.0 op die dreambox er opgezet. Dat werkt inderdaad nog in downloadsectie etc. Er stond bij die dreambox openpli 2.1 nog op. Maar daar werken download secties niet meer van.....

CCCAM staat er standaard in dus dat blijf ik dan ook maar gewoon gebruiken.

 

Vreemd dat zo'n site meld dat ze er mee stoppen met dreambox maar dat alles toch releases blijft houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...