Ga naar inhoud


2e kaart mogelijkheden


fjskmdl

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik denk dat je dit iets moet nuanceren.

De linux boxen zonder CI slot zullen een probleem hebben, de ontvangers met CI slot zullen met een het laatste Canaldigitaal CI module hun basisfuncties verder kunnen uitvoeren.

 

Te vermoeden is dat alleen de nieuwe premium zenders onder dit regime vallen.

 

Of het ooit zo ver zal komen dat men de bestaande zenders achter de gesloten codering gaat zetten is koffiedik kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


en een module aanschaffen welke niet lekker werkt in een linuxbox?

 

kan die module 4x tegelijk descramblen dan?

 

je linuxbox verandert dan nagenoeg in een gecastreerde m7 box waardoor de meeste voordelen ervan verdwijnen.

 

ja..je kunt nog tv kijken en met wat geluk opnemen zolang de ci+ module dat nog toelaat.

 

in het oogpunt van cd is dit een grote stap tegen de illegale praktijken.

helaas zal dit voor een grotere groep kijkers welke de linuxboxen wel legaal gebruiken een flinke domper zijn en wellicht de laatste druppel die nodig was on over te stappen naar een andere aanbieder welke ook alles dicht heeft zitten maar wel een completer op nl gericht aanbod heeft.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede vraag...

 

technisch gezien iig niks.

 

maar om weer op het onderwerp terug te komen,

ik heb hier ook een tvv kaart dankzij een ruil.

 

op het moment van de ruil was er nog geen optie om het zelf als nederlander op naam te zetten.

 

het is volgens mij niet mogelijk om als neddrlander de zenders van de extra tvv kaart als los abo te nemen.

 

tot die tijd hou ik dus de ruil mooi aan.

 

de providers maken het onmogelijk om legaal te kijken naar tvv.

 

een basic abo is onnodig duur vanwege veel dubbele zenders die ik nu ook al heb via cds.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoel dat discovery..ngc hd..tlc ..hustler.. enz ook al op de nl kaart zitten en ook op de tvv basic kaart.

 

alles wat in een hoger pakket zit dan de vlaamse extra kaart zit ook al in de nl basis familie of entertainment kaart en is daardoor dubbel, op zowel de vlaamse basic als de nl kaart te zien.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat houd M7 tegen om de Linux boxjes uit te schakelen.?

het aantal klanten van knaldigitaal met een linuxbox is behoorlijk groot

dus M7 moet zich bewust zijn van het aantal opzeggingen van de abonnementen

 

ook betreffende het aantal klanten die straks moeite zullen krijgen met op meerdere plekken thuis (grote gezinnen) kunnen kijken

dat is ook een aantal

 

het is dan een getalsmatige kwestie geworden

- linuxbox klanten

- 2e / 3e kaart klanten

t.o.v. resterende klanten

gerelateerd aan het groeiende aantal mensen dat sowieso al andere vormen van IPTV kijken gebruikt en wegloopt

 

a - het zou zeer onverstandig zijn als M7 met knaldigitaal en tvflanders nog meer belemmeringen gaat invoeren

b - bovendien is maar de vraag of M7 nu het seca3 protocol met al die opties ook onder licentie heeft van Kudelski

als ze dat erbij moeten nemen / betalen als optie wordt de winst nog lager

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je.

Als je een smartcard van iemand overneemt, waar geen abonnement meer opzit, kan je die dan gebruiken als 2e kaart?

Want hier http://vragen.tv-vlaanderen.be/%28S%284yekxfvmno1rgj2vlynt0a45%29%29/direct.aspx?T=NL&N=124 staat:

 

  De nieuwe eigenaar neemt een bestaand contract over onder dezelfde voorwaarden als die waarmee de oude eigenaar is akkoord gegaan. Dit betekent dat de nieuwe eigenaar akkoord gaat met het hetzelfde contract voor een periode van minstens 12 maanden waarin de huidige pakketkeuze van de oude eigenaar geldig blijft. Tijdens deze periode is het niet mogelijk over te stappen naar een pakket met een lagere waarde.

 

Dan kan een tweedehands smartcard nooit gebruikt worden als 2e kaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Oscam is om het zacht uit te drukken "A pain in the ass" om te configureren.

Maar eens je daardoor geworsteld hebt, is het probleem ook opgelost.

 

Natuurlijk knoeit M7, maar als je hiervan een oplossing verwacht voor linux boxen zul je nog lang wachten.

 

Willy

 

PS:  als je geïnterresserd bent in Oscam wil ik je wel helpen via PM

 

bedankt , maar de kogel is hier door de kerk .

 

M7 krijgt de c4 , buiten ermee , analoge kabel , waar alle tv's mee bediend wordt is aangevraagd , met als aanvulling sat FTA voor engelse en duitse zenders . Kost 15 € voor alle tv's in huis . Ook al missen we dan een paar zenders , het rondje klanten pesten is hier voorbij , of ze moeten me 2 extra kaarten geven , idem als het hoofd abbo , dan heb ik er 2,5 € p/m voor over . per kaart , en zeker geen opgedrongen box , aanvaard ik van telenetniet ook niet . .

Link naar reactie
Delen op andere sites

het rondje klanten pesten is hier voorbij , of ze moeten me 2 extra kaarten geven , idem als het hoofd abbo , dan heb ik er 2,5 € p/m voor over . per kaart , en zeker geen opgedrongen box , aanvaard ik van telenetniet ook niet . .

Het lijkt erop dat je de ontwikkelingen een tijdje niet gevolgd hebt.

Wat je ook van M7 mag vinden, ze simpelweg betichten van "klantje pesten" doet de werkelijkheid geen recht.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij de kabel zitten alleen nog de basis zenders in het analoge pakket.

Voor alle andere zenders heb je ook een settop box nodig, welke bij die jongens ook steeds meer geld kost.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat je de ontwikkelingen een tijdje niet gevolgd hebt.

Wat je ook van M7 mag vinden, ze simpelweg betichten van "klantje pesten" doet de werkelijkheid geen recht.

 

En welke ontwikkelingen zijn dat dan ? , TV kijken op hetzelfde adres binnen het gezin onmogelijk maken voor het abbo waar je voor betaald , echt rondje klanten pesten dus

 

Bij de kabel zitten alleen nog de basis zenders in het analoge pakket.

Voor alle andere zenders heb je ook een settop box nodig, welke bij die jongens ook steeds meer geld kost.

 

Dat klopt niet echt , heb analoog meer zenders op alle tv's in huis dan met bv een 2de kaartje van TVV . En zoals eerder gezegd , een provider gebonden box komt er hier nooit meer in . Heb 12 jaar telenet gehad voor het TVV tijdperk , waaronder een goede INDI box , maar die is door telenet een jaar geleden ook onbruikbaar gemaakt , terwijl ze dezelfde boxen leveren .  Heb toen heel wat kenissen op TVV laten overschakelen die nu ook klagen , een paar hebben al hetzelfe gedaan wat ik nu ga doen , de rest volgt ook binnenkort

 

 

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...