Ga naar inhoud


2e kaart mogelijkheden


fjskmdl

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ja, een kleine groep zal afhaken, anderen zullen daarvoor terug komen, mensen die een maatregel bij een andere (kabel) provider niet bevallen en dan voor satelliet zullen kiezen.

 

Het grootste gedeelte van de klantenkring zal niets doen, zie het verleden met bijvoorbeeld de beperking van het aantal zenders wat de kaart tegelijk kan decoderen.

 

Je zal er dan achter komen dat de concurrent weer andere problemen kent.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de tijd van de "seca-dozen van Canal+ NL" nog gekend... toen was er nog geen TV-VL... het trof mij niet.

Als de vrije keuze van hardware opgeheven wordt, zal vooral de groep overblijven die satelliet TV als goedkoopste oplossing kiest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het hier ook stilaan gehad met TVVL , ze blijven voorlopig nog omdat ze deftige ontvangers toelaten , bulkend van het gebruiksgemak tov hun eigen kreupele bazaar . Enige dat op dit moment vies tegen zit als je 2 tv's in huis hebt en een opname maakt , is dat je gewoon niet bv naar History HD kan kijken omdat je kaart dan na bepaalde tijd in straf mode gaat , met alle miserie eraan vast . Dit zal toch moeten opgelost worden , of een 2de kaart met het hoofd abonnement op . Heb er zoleven heel wat TVVL aangeraden en ze hebben het ook genomen , maar als ze de telenet toer opgaan is het over en uit . Hier ook , Gewoon al het gebruiksgemak , zapsnelheid , kwaliteit van de hardware , op deze gebieden is er geen enkele provider gebonden box in .BE te vinden ! .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Enige dat op dit moment vies tegen zit als je 2 tv's in huis hebt en een opname maakt , is dat je gewoon niet bv naar History HD kan kijken omdat je kaart dan na bepaalde tijd in straf mode gaat , met alle miserie eraan vast . Dit zal toch moeten opgelost worden , of een 2de kaart met het hoofd abonnement op .

 

Kijk eens naar de openingspost van dit draadje, dan weet je waar je deze beperking aan te danken hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit was er sprake van een set,waar je een master had,waar kaart inzat,en alle kabels toekwamen,en ging je er slave units kunnen aanhangen,waarmee je tot 4 tv's ging kunnen kijken.Helaas is dit een doodgeboren kind geweest  :( .

Van mij mag er gerust controle zijn,met hun hardware,om te zien,als alle kaarten in dezelfde woning is,maar ze mogen het dan ook niet opdringen.Dan mogen ze in dit geval,wel maar 1X abbo vragen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, hellend vlak.

Dan mag je je kaarten dus ook niet meer meenemen naar je vakantie adres.

Hoever wil je gaan om omwille van een groep netjes betalende abonnees de boel nog dichter te timmeren dan nu al het geval is?

 

Ik denk dat de smart wi eigenlijk minstens zo aanvechtbaar is, dan. Want daarbij worden binnenshuis nepkaarten gebruikt.

De bezitter van de tweede kaart betaalt. En dat men die kaart elders gaat of laat gebruiken, heeft CD volgens mij vanaf het begin ingecalculeerd. Vandaar de betaling ervoor plus maar een beperkt pakket. En het volle pond voor de extra pakketten

 

Ik denk dat CD haar klantenkring buiten de voordeur en in het buitenland niet graag de das om doet.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige dat op dit moment vies tegen zit als je 2 tv's in huis hebt en een opname maakt , is dat je gewoon niet bv naar History HD kan kijken omdat je kaart dan na bepaalde tijd in straf mode gaat , met alle miserie eraan vast .

 

Gebruik Oscam. Met als reader settings:

[reader]
label                         = Boven
description                   = TV-Vlaanderen
enable                        = 1
protocol                      = internal
device                        = /dev/sci0
services                      = !man-x
caid                          = 0100
detect                        = cd
mhz                           = 2700
cardmhz                       = 450
ident                         = 0100:00006C
group                         = 1
emmcache                      = 1,1,15
lb_weight                     = 1000
ratelimitecm                  = 4
ratelimitseconds              = 10
ecmunique                     = 1
srvidholdseconds              = 2

Had hier vroeger ook problemen mee.  (tonnen)  Niet meer gezien sinds ik dit gebruik.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schreef het al eerder.

Er zijn genoeg mogelijkheden om de beperking van de 2e kaart te ontlopen.

M7 ontmoedigd het gebruik van een tweede en derde kaart door niet het hooft abonnement op de tweede en derde kaart door te geven.

Goedwillende gebruikers worden zo gedwongen tot andere opties, immers als zij een lager abonnement ambiëren hadden ze daar wel een contract voor afgesloten.

Eenmaal de alternatieve werkwijze ontdekt is de stap naar een illegale manier snel gemaakt.

Daarbij is de reden tot deze beperking een drogreden.

De illegale wan share servers hebben hier geen last van en dat was nu net het argument om de tweede en derde kaart te beperken.

Ik denk zelfs dat servers er beter van worden want het product dat ze aanbieden werkt zonder de M7 beperkingen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men kent ook mensen die gewoon alles formeel en officieel betalen.

ik heb drie separate abonnementen en geen tweede of derde kaart.

En dat is per jaar omgerekend in euro niet niks, om elke avond iets aan geestelijke ontspanning of cognitieve inspanning via de beeldbuis te kunnen doen als het lichaam al vermoeid is van de werkdag

Ja een film kan ook spannend zijn en tot nadenken stemmen. Zus of zo leest een boek, ik kijk film.

 

Die Film maken kost geld en men moet die het maken ook belonen.

Die het per netwerk of satelliet verdelen betalen dus ook voor de Rechten om het te kunnen vertonen.

Dat bepaald de kosten van je abonnement.

extreem simpel

 

het principe dat grote gezinnen plots meer zouden moeten betalen voor TV kijken is ongehoord

dat is echter met de 1op1 digitale technologie en conditional access geïntroduceerd...

je wilt timeshift en 24 hours kunnen opnemen om die kut reclame te omzeilen

 

tot aan de voordeur ben je één consument met een prijs voor het product

daar achter heeft M7 of Liberty Global niets te zoeken.

rot op ja?!

 

we kondigen het zelf over ons af

maar een grote tegenspeler in Duitsland / Luxemburg, durft die beperkingen niet aan (het HD+ gebeuren)

die hebben echt meer vrees voor de consument dan de Europese commissie die deel zijn van de provider Lobby.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik Oscam.

 

Daar ken ik jammer genoeg niks van af , ik gebruik cccam met ccam editor , tot voor kort werkte dit prima . M7 moet gaan stoppen met hun gerotzooi , heb er weer van op dit moment  , tv kijken is onmogelijk , zo behandel je geen eerlijk betalende klanten ! . M7 hun laatste dagen komen eraan , terug naar telenet , analoog , en sat als aanvulling voor HD FTA . Juist , ze maken er ook reclame voor meeste zenders in HD , als ze bedoelen alle SD na mpeg4 in SD kwaliteit kan dat kloppen ja , maar we missen nog steeds vier HD , ka2HD , vijf HD , van misleidende reclame gesproken ! .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Oscam is om het zacht uit te drukken "A pain in the ass" om te configureren.

Maar eens je daardoor geworsteld hebt, is het probleem ook opgelost.

 

Natuurlijk knoeit M7, maar als je hiervan een oplossing verwacht voor linux boxen zul je nog lang wachten.

 

Willy

 

PS:  als je geïnterresserd bent in Oscam wil ik je wel helpen via PM

  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je denkt,dat het bij tn beter is,dan zal je van een kale reis thuiskomen,want als ik het allemaal mag geloven,is de betrouwbaarheid om een geplande opname te doen opnemen ver zoek.Het van geluk spreken,als het is opgenomen,dat je het kan bekijken.Ook zou de HDD het soms na enkele maanden na de garantie van 2 jaar durven begeven.

Als ik ooit deze zenders wil ontvangen,en de mogelijkheid heb van sat tv,zou ik toch het liefst m7 TVV hebben,gewoon,dat ik weet,dat ik op mijn vu duo kan rekenen,en op die brakke bakken van TN niet.

En aangezien,mijn ouders legaal een kaart hebben van TVV,mag ik boven op hetzelfde adres volledig legaal een 2de kaart gebruiken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

geniet er maar van want m7 kan binnen 1 dag alle linuxboxen buiten spel zetten.

kijk maar naar fox sport 2 int.

Tegelijk meteen een hoop klandizie buiten spel.

Kwestie van kosten en baten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...