Ga naar inhoud


CanalDigitaal-certificatie satellietontvangers.


deleier

Aanbevolen berichten


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Al zou ik een CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger cadeau krijgen dan nog kwam hij mijn huis niet in.

Zeer slechte ervaringen mee waar CanalDigitaal niets van wilde weten of aan deed behalve na 3 jaar een update.

En die gaf dan weer andere klachten tot gevolg.

De enige reactie die ze wel gaven was dat ik zeurde of oude koeien uit de sloot haalde of ze maakten mij voor leugenaar uit.

Na 4 jaar werd de betreffende ontvanger stilletjes uit hun bestand gehaald en verder door gezwegen min of meer.

aangepast door grondstof
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er op dat enkele mensen hier niet weten wat een gecertificeerde ontvanger is en welke ontvangers dat zijn.

Dat een gecertificeerde ontvanger per definitie altijd slecht is is de grootste onzin.

 

Dat de Philips/Pace ontvangers die CDS zelf verkocht heeft vol gebreken zitten, waar vele mensen blijkbaar toch niet zo'n problemen mee hebben als anderen, wil nog niet zeggen dat dan al die andere gecertificeerde merken ontvangers en televisies automatisch ook slecht zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat certificering voor de onwetende klant een stukje vertrouwen geeft, blindelings vertrouwen zelfs.

De leverancier van de beelden heeft deze en deze ontvanger goedgekeurd dus wat zou er mis kunnen gaan.

Die kunnen we dus het beste maar aanschaffen zo denkt de leek.

Een gecertificeerde ontvanger kan goed zijn en /of slecht zijn, het is aan CanalDigitaal daar goed mee om te gaan.

Maar daar wringt dus de schoen, dat doen ze dus niet, ze maken de klager liever belachelijk en uit voor leugenaar.

Als ik een auto van een gerenommeerd merk koop met garantie van bijv. een jaar en ik heb klachten dan ga ik er mee naar de dealer.

Een auto met garantie van zo een merk schept vertrouwen en dat kun je zien als een certificatie.

Van de dealer wordt dan verwacht dat hij het probleem aan mijn auto oplost, een goede dealer doet dat gewoon.

De dealer hoeft niet met het praatje aan te komen dat ik pech heb met de aanschaf en dat er vele duizenden klanten met een gelijksoortige auto rijden zonder de klacht.

Ook kan de dealer het niet maken er 4 jaar over te doen het probleem op te lossen of de ondersteuning van het betreffende model te staken, dat zou niemand pikken.

CanalDigitaal doet het wel en dat moet men dan normaal vinden, vermoedelijk omdat CanalDigitaal de enige distributeur van satelliet TV in Nederland is, dat geeft macht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een decoder met het predicaat goedgekeurd door CanalDigitaal is per definitie een gecastreerde decoder.

CanalDigitaal geeft alleen toestemming aan de fabrikant als deze de beperkingen zoals opgelegd door CanalDigitaal uitvoert.

Dat geld voor ieder merk decoder met het predicaat goedgekeurd door CanalDigitaal.

Er zijn wel onderlinge verschillen in de kwaliteit van de gebruikte componenten van de verschillende merken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar daar wringt dus de schoen, dat doen ze dus niet, ze maken de klager liever belachelijk en uit voor leugenaar.

 

 

En dit is een algemeen probleem. 

 

Ik heb net een nieuwe PC gekocht.  Een onderdeeltje werkt niet zoals het zoe moeten.  (start niet op als de USB adapter voor de draadloze muis in een USB poort zit)

Dus terug naar de winkel.

Reactie:  Dat is niet waar. Anderen hebben hier geen probleem mee.

 

Toestel daar gelaten.  Reactie:  hier doet het goed. Wij zijn de fout niet.

Terug thuis.  En daar doet ie de fout weer.

 

Wat is dat toch de laatste met service verlening.  Service is een vies woord.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een decoder met het predicaat goedgekeurd door CanalDigitaal is per definitie een gecastreerde decoder.

Daarbij moet je wel aangeven dat dat jouw mening is.

Daarnaast vraag ik me af of die mening niet al een beetje gedateerd is als je ziet welke mogelijkheden die ontvangers wel hebben.

Je moet niet vergeten dat het overgrote deel van de klanten enkel geïnteresseerd zijn in recht toe recht aan standaard zenders te kijken.

Daar voldoen de meesten van de gecertificeerde ontvangers ruimschoots aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met mijn gecertificeerde tv ben ik heel content, geen omkijken naar, nieuwe zenderlijsten, verhuizingen naar andere transponders etc, gebeurt allemaal automatisch.....nee het is veel te kort door de bocht om "gecertificeerd" af te doen als minderwaardig cq bagger.....bedenk ook dat tegenover de enkeling die hier klaagt hele kuddes tevreden gebruikers staanmet een gecertificeerd toestel....

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een decoder met het predicaat goedgekeurd door CanalDigitaal is per definitie een gecastreerde decoder.

CanalDigitaal geeft alleen toestemming aan de fabrikant als deze de beperkingen zoals opgelegd door CanalDigitaal uitvoert.

Dat geld voor ieder merk decoder met het predicaat goedgekeurd door CanalDigitaal.

 

Kijk hier zit Johan dus helemaal fout zoals hij ook al eerder heeft kunnen lezen.   Maar zijn mening is gebaseerd op wat eigenlijk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk hier zit Johan dus helemaal fout zoals hij ook al eerder heeft kunnen lezen.   Maar zijn mening is gebaseerd op wat eigenlijk ?

 

Ik denk te begrijpen wat Johan bedoelt, en ben het met hem eens.

 

Als ik zie welke mogelijkheden mijn Ziggo gecerticifeerde ontvanger zou kunnen hebben, maar niet heeft....

Om als voorbeeld de Lan poorten te noemen.

Ze zijn fysiek aanwezig, maar software matig buitenspel gezet.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kuddes doorsnee gebruikers zitten helemaal niet te wachten op het aansluiten op een lan poort (weten waarschijnlijk niet eens wat het is), de hobby-isten wel.....

om daarmee een gecertificeerde ontvanger maar gelijk af te branden gaat mij veel te ver....

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...