Ga naar inhoud


Opzeggen CanalDigitaal, waarschuwing


schimpie

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Bij opzeggen proberen de klant te behouden door een speciaal aanbod te doen is een praktijk die elke aanbieder bezigt.

Je bent zelf verantwoordelijk wanneer je wel of niet daarop ingaat.

Sommigen speculeren zelfs op het krijgen van een speciale aanbieding.

 

In geval je er met de callcentre medewerker niet uitkomt of de administratie een eigen leven gaat leiden is er CD webcare die doorgaans dit in alle redelijkheid oplost.

Webcare kan je wanneer je vastgelopen bent een pb sturen op het Canaldigitaal forum.

 

Helaas zijn er geen foutloos werkende providers, kijk maar eens bij de andere providers wat daar allemaal mis gaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


CanalDigitaal is een firma die van elke opzegging probeert een zodanige draai er aan te geven waardoor men toch klant blijft.

Het lijkt er op dat elke medewerker een eigen invulling mag en kan geven aan een nieuwe aanbieding welke de klant vast houd voor langere tijd.

Telefonische bevestiging door CD van het opzeggen heeft geen enkele waarde, ze doen gewoon of het niet gebeurt is en boekt lachend nog even een maandbedrag af. Je zou het pure diefstal kunnen noemen.

Ga je in beroep dan krijg je als antwoord dat de opzegging en administratie t.b.v het afboeken elkaar gekruist heeft.

Je eigen geld kan je dan na minimaal 6 weken terug ontvangen, CD trekt dus even 6 weken rente van ten onrechte verkregen geld.

Gelukkig zijn er steeds meer mensen die het handelen van CD door krijgt waardoor CanalDigitaal aan zijn eigen manipulaties ten onder zal gaan, gewoon een kwestie van tijd.

De hele CanalDigitaal kliek zou eigenlijk voor het gerecht moeten komen vanwege misdaad in vereniging en bende vorming.

 

 

Komaan zeg ik ben dankzij cds op film1 en hbo en alle ned hd zenders ik zal nooit opzeggen tvv heeft dit allemaal niet daarom kombineer ik dit met belgacomiotv met nieuwe filmzender ms en pirime kanalen van telenet. leve cds

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaaldigitaal nl is inderdaad op alle vlakken misleidend.

Het begint al op hun website met pakketten en kosten, erg verwarrend allemaal, je moet een pdf je doorspitten om te kijken welke zenders er in b.v. het pakket zit welke nederland 1 ,2 en3  na augustus  nog laat zien, waarom? omdat ze op de lijst ook duitse en andere zenders zetten die fta zijn maar waar zij helemaal geen bemoeienis mee hebben. Een leek krijgt de indruk dat die zenders ook door hun worden doorgegeven..

 

Zo kun je een lijst opstellen waar allemaal misleidende dingen op de site van canaaldigitaal nl  in kunnen worden vermeld.

aangepast door schans14

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaaldigitaal nl is inderdaad op alle vlakken misleidend.

Het begint al op hun website met pakketten en kosten, erg verwarrend allemaal, je moet een pdf je doorspitten om te kijken welke zenders er in b.v. het pakket zit welke nederland 1 ,2 en3  na augustus  nog laat zien, waarom? omdat ze op de lijst ook duitse en andere zenders zetten die fta zijn maar waar zij helemaal geen bemoeienis mee hebben. Een leek krijgt de indruk dat die zenders ook door hun worden doorgegeven..

 

Zo kun je een lijst opstellen waar allemaal misleidende dingen op de site van canaaldigitaal nl  in kunnen worden vermeld.

Schans 14, stel dan eens voor hoe ze dat moeten oplossen met die Duitse zenders?

Wanneer ze weggelaten worden denkt een leek dat wanneer hij per satelliet kijkt hij ten opzichte van de kabel die zenders niet meer kan ontvangen.

 

In de PDF staat toch duidelijk wat vrij te ontvangen is en welke abonnee kanaal in welk pakket zit.

http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio.pdf

Dat ze in die lijst staan komt doordat wanneer je hun kanalenlijst inleest op de desbetreffende positie die zender opduikt. Wanneer ze die weg zouden laten in die lijst zou het betekenen dat er posities in je ontvanger zitten waar je maar moet afwachten welke zender daarop geprogrammeerde zitten.

Andere TV aanbieders doen dat net zo.

 

Nederland 1,2,3 zijn na 1 augustus niet meer zonder abonnement (FTV) te bekijken, een beslissing van de politiek en de omroepen.

Na 1 augustus zit Nederland 1,2,3 in elk betaalpakket.

 

Dus geef eens aan wat hier misleidend is en vertel dan meteen hoe het volgens jou zou moeten zodat het voor jou niet meer misleidend zou zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben alleen maar benieuwd waarom jij canal digitaal nl  hier verdedigt, verder heb ik niets te melden, ik heb alleen mijn mening hier neergezet, en dat mag toch.

 

om vervolgens te rechtvaardigen dat men de duitse fta zenders vermeldt en niet alle andere zenders die in de clark belt hangen heeft ook geen zin.

aangepast door schans14

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zijn de zenders welke in de fastscan lijst zijn opgenomen.

Ik was alleen benieuwd wanneer jij vindt dat ze misleiden, op welke gronden ze dat doen en hoe ze het dan wel moeten doen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

schans14, je komt met flut argumenten. Je schrijft:

"om vervolgens te rechtvaardigen dat men de duitse fta zenders vermeldt en niet alle andere zenders die in de clark belt hangen heeft ook geen zin."

Oh, nee?. De Nederlandse zenders zitten op de Astra 19,2 en 23,5. Als je dan de Astra 19,2 met je schotel kunt ontvangen, dan kun je toch tevens ook alle Duitse zenders ontvangen, dus waarom zouden er niet een groot aantal daarvan in de zenderlijst staan van CanalDigitaal? En natuurlijk hebben ze niet ze zenders van alle andere satellieten van de Clarkebelt opgenomen. Punt één omdat niet alle satellieten die op de Clarkebelt staan ook in Nederland te ontvangen zijn en punt twee omdat je voor de satellieten die wel te ontvangen zijn een flinke grote draaibare schotel nodig hebt want er hangen zoveel satellieten op de Clarkebelt, dat je die zelfs met een T90 niet allemaal kunt ontvangen.

Je mag op dit forum best best je mening verkondigen, maar doe dit dan wel met steekhoudende argumenten.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv

ja ik begrijp je denken als er alleen officiële ontvangers zijn waar ze een abonnement aan verkopen, maar vermeldt dan op de lijst dat deze is voor klanten met 1 officiële ontvanger.

 

Als je ook abonnementen aan klanten met andere ontvangers verkoopt geef dan duidelijk een lijst met zenders die ze in hun abo hebben en niet die andere zenders dat is misleidend.

 

hoe ze het wel moeten doen,

 

hier enkele voorbeelden: http://www.sky.de/web/cms/de/abonnieren-senderinfos.jsp

                                        http://www.bis.tv/Fransat/index.html#accueil

                                       http://www.digitalb.al/produkte/s.php?k=1

 

dit zijn 3 overzichtelijke overzichten van pakketten waarbij een ieder de prijs kan bekijken en alle zenders die daadwerkelijk worden aangeboden door desbetrefende aanbieder.

 

Geen misleiding maar helder overzicht bij deze 3 aanbieders.

 

klik je op de site van cdnl op: Alle tv abonementen op 1 rij dan krijg je dit:

 

http://www.canaldigitaal.nl/televisie/

 

Bij cdnl is het helemaal niet helder eerder misleidend, nog een allerlaatste voorbeeld zal ik geven.

Aangezien cdnl per 1 augustus ned1 2 en 3 niet meer gratis kan leveren, kiest men er niet voor om de klanten op de website aan te bieden om voor 6,95 te blijven kijken, nee hier vindt je helemaal niets over dus als iemand gaat kijken op de site zal hij een duurder abo vinden. Alleen als je gaat bellen met ze en doorvraagt komen ze met die 6,95 als je 1 of 2 jaar abo neemt.

 

ik hoop dat je nu helder is wat ik bedoel.

 

met vriendelijke groet.

aangepast door schans14

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

schans14 schrijft:

"nog een allerlaatste voorbeeld zal ik geven.

Aangezien cdnl per 1 augustus ned1 2 en 3 niet meer gratis kan leveren, kiest men er niet voor om de klanten op de website aan te bieden om voor 6,95 te blijven kijken, nee hier vindt je helemaal niets over dus als iemand gaat kijken op de site zal hij een duurder abo vinden. Alleen als je gaat bellen met ze en doorvraagt komen ze met die 6,95 als je 1 of 2 jaar abo neemt."


Als je een SetTopBox pakket hebt, hoef je zelf niet te bellen. CanalDigitaal neemt bij de verlenging van het STB-abonnement automatisch telefonisch contact met je op. Voorwaarde is wel dat bij CanalDigitaal je telefoonnummer bekend moet zijn maar daar moet je zelf voor zorgen evenals het e-mail adres zodat ze je de nieuwsbrieven kunnen toesturen.
Wijzigingen van telefoonnummer en e-mailadres kun je doorgeven via "Mijn CanalDigitaal"
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen STB  pakket maar ned1 ned 2 ned3 gratis dus tot 1 augustus.

 

Mijn punt van kritiek is nu net dat verhaal van zij bellen mij of emaillen..

 

Het zou toch veel helderder en duidelijker zijn als het op onderstaande link staat aangegeven. er staat immers Alle abonnementen maar als je de link aanklikt krijg je een aantal abonnementen..... niet Alle...

 bij Alle tv abonementen op 1 rij dan krijg je nu dit:

 

http://www.canaldigitaal.nl/televisie/

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je dus helemaal geen abonnement bij CanalDigitaal. Hoogstwaarschijnlijk heb je dat lang geleden al eens een keer opgezegd.
Maar als jou telefoonnummer bij CanalDigitaal bekend is, zouden ze je toch gebeld hebben voor een persoonlijk aanbod.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we dankbaar zijn dat canaldigitaal / de m7 groep nog steeds keuzevrijheid heeft voor ons schotelaars.

Als we kijken naar de landen om ons heen zit iedereen verplicht aan de provider settop boxen.

 

Ik vind persoonlijk niet dat je een bedrijf wat een gezonde bedrijfsvoering wenst te voeren kwalijk kunt nemen dat ze niet adverteren met het goedkoopste product. Daarnaast vindt ik de prijzen van ze nog steeds prima. Alles is duurder geworden, wellicht moeten sommigen zich maar eens realiseren dat televisie en toebehoren een luxeproduct is en geen primaire levensbehoefte.

Door het jarenlange kaartsharen is men verslaafd geraakt aan het hebben van enorm veel kanalen, daar waar men 20 jaar terug nog tevreden was met een handjevol zenders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik begrijp dat schans14 geen klant is van Canaldigitaal, noch zijn de NAW gegevens bekend.

Het is dan niet meer dan normaal dat het initiatief van schans14 zal moeten uitgaan.

 

De fastscan lijst zit ook in vele andere "vrije" ontvangers gebakken,

VU+ ontvangers, Rebox ontvangers, merken waarop de Canaldigitaal fastscan lijst in de software gebakken zit en naar keuze gebruikt kan worden.

 

Canaldigitaal is er niet de oorzaak van dat de gratis doorgifte van NED 1,2,3 stopt, maar kennelijk projecteer je je ongenoegen op deze organisatie.

 

Voor wat betreft het zenderoverzicht, wanneer je even de moeite neemt om de informatie op die bladzijde door te lezen en door te klikken op de links kom je op deze pagina voor het basis abonnement, ook voor de andere pakketten zijn er dergelijke overzichten.

 

http://www.canaldigitaal.nl/overlay/zenders-basishd/

 

Ik verdedig Canaldigitaal niet, maar ik probeer wel op dit discussieforum reacties los te krijgen boven het niveau van "het is 3 keer niets".

Wanneer er iets niet goed gaat kan dat hier zeker gemeld worden, wanneer je daarnaast aangeeft hoe het beter kan wordt het wellicht opgepikt en worden we er allemaal beter van.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaarten zijn geregistreerd bij CanalDigitaal dus NAW gegevens zijn bekend bij CanalDigitaal.

Daarnaast geeft CanalDigitaal de publieke zenders niet voor niets door, dat wordt betaald - tot 1 augustus - door de publieke omroep.

Naar mijn mening ben je dan gewoon klant bij CanalDigitaal.

Voor CanalDigitaal is het van belang om klanten vast te houden, en niet alleen na 1 augustus.

Acquisitie die ze plegen is drie keer niets als ze weinig tot niets met het adressen bestand doen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie roepen dat ik geen klant bij cdnl ben.. natuurlijk is iedere geactiveerde geregistreerde officieel gekochte gebruiker klant, er is immers betaald voor activeren.

 

Verder ging mijn bijdrage in deze discussies alleen over de misleiding die cdnl doet.

Als hier dan alles onder het mom van adverteren wat cdnl doet op hun site is ok...wordt goedgeschreven vind ik het best hoor.

 

Maar verwacht dan  geen objectieve discussie.

 

lees gewoon dit even door en oordeel: dit was mijn bijdrage en niet of ik klant met abo ben en of ik wil worden benaderd:

Canaldigitaalnl geeft aan Alle abonnementen Op een rij dat klopt niet! (dan kun je wel roepen hier dat je begrijpt dat ze niet de goedkoopste abo adverteren. Maar het is toch de officiële website waar je HELDERE INFORMATIE verwacht..

 

hier enkele voorbeelden: http://www.sky.de/we...senderinfos.jsp

                                        http://www.bis.tv/Fr...ex.html#accueil

                                       http://www.digitalb....dukte/s.php?k=1

 

dit zijn 3 overzichtelijke overzichten van pakketten waarbij een ieder de prijs kan bekijken en alle zenders die daadwerkelijk worden aangeboden door desbetrefende aanbieder.

 

Geen misleiding maar helder overzicht bij deze 3 aanbieders.

 

klik je op de site van cdnl op: Alle tv abonementen op 1 rij dan krijg je dit:

 

http://www.canaldigitaal.nl/televisie/

 

Bij cdnl is het helemaal niet helder eerder misleidend, nog een allerlaatste voorbeeld zal ik geven.

Aangezien cdnl per 1 augustus ned1 2 en 3 niet meer gratis kan leveren, kiest men er niet voor om de klanten op de website aan te bieden om voor 6,95 te blijven kijken, nee hier vindt je helemaal niets over dus als iemand gaat kijken op de site zal hij een duurder abo vinden. Alleen als je gaat bellen met ze en doorvraagt komen ze met die 6,95 als je 1 of 2 jaar abo neemt.

 

ik hoop dat je nu helder is wat ik bedoel.

 

met vriendelijke groet.

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...