Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
schimpie

Opzeggen CanalDigitaal, waarschuwing

Aanbevolen berichten

Even een waarschuwing aan een ieder die CD op wil zeggen.

 

In december hebben wij opgezegd.

Daarna werden wij gebeld, mijn vrouw nam op, ze kreeg het aanbod dat de opzegging binnengekomen was en dat men de activatie nog even door zou laten lopen zodat wij naadloos over zouden kunnen gaan naar glasvezel.

 

Zo gebeurde ook, glasvezel kwam in januari en de kaart kon uit de ontvanger.

 

Maar pas op! Zo'n aanbod betekent bij CD dat ze de opzegging annuleren en alleen een eenmalige korting van € 50,-- op je kaart zetten. Daarna gaat alles weer vrolijk verder. Vorige maand wilden ze ca. € 10,-- incasseren, die hebben we gestrorneerd. Direct gebeld met CD, ze zouden het rechttrekken en we kregen een (schriftelijke) bevestiging dat het abonnement nu per 1 mei opgezegd was. Het zou ook, omdat het hun fout was, (mondeling toegezegd) administratief verwerkt worden.

Dat bleek een zoethoudertje, want nu kregen we een brief dat we nu € 29,80 moeten betalen.

Wij hebben net besloten dit maar te doen om er af te zijn, maar we voelen ons wel onrechtmatig behandeld!

 

Dus voor iedereen die ook zo'n aanbod krijgt? Niet intrappen!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

gewoon niks betalen

als jij die  bevestiging hebt van de stopzetting op die datum moet je echt niks meer betalen

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

gewoon terug boeken, dat is altijd mogelijk.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Terug boeken kan niet, daar werkt de bank niet aan mee.

Je kan wel een afschrijving storneren bij een automatische afschrijving.

Het maakt dan zelfs niet uit af de afschrijving terecht of niet terecht is ..

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

gewoon terug boeken, dat is altijd mogelijk.

En gegarandeerd meer gezeur dan je lief is !

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Even een waarschuwing aan een ieder die CD op wil zeggen.

 

In december hebben wij opgezegd.

Daarna werden wij gebeld, mijn vrouw nam op, ze kreeg het aanbod dat de opzegging binnengekomen was en dat men de activatie nog even door zou laten lopen zodat wij naadloos over zouden kunnen gaan naar glasvezel.

 

Zo gebeurde ook, glasvezel kwam in januari en de kaart kon uit de ontvanger.

 

Maar pas op! Zo'n aanbod betekent bij CD dat ze de opzegging annuleren en alleen een eenmalige korting van € 50,-- op je kaart zetten. Daarna gaat alles weer vrolijk verder. Vorige maand wilden ze ca. € 10,-- incasseren, die hebben we gestrorneerd. Direct gebeld met CD, ze zouden het rechttrekken en we kregen een (schriftelijke) bevestiging dat het abonnement nu per 1 mei opgezegd was. Het zou ook, omdat het hun fout was, (mondeling toegezegd) administratief verwerkt worden.

Dat bleek een zoethoudertje, want nu kregen we een brief dat we nu € 29,80 moeten betalen.

Wij hebben net besloten dit maar te doen om er af te zijn, maar we voelen ons wel onrechtmatig behandeld!

 

Dus voor iedereen die ook zo'n aanbod krijgt? Niet intrappen!

Tsja, als je dan toch betaald dan vraag je ook om bedonderd te worden.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je niet betaalt krijg je voor drie tientjes meer gezeur dan je lief is.

Uiteraard gaat er ook een klacht en een eis tot terugbetaling de deur uit.

Is er eigenlijk geen geschillencommissie voor deze terreur? Voor 3 tientjes ga je niet naar de rechter.

 

Ze hebben helemaal zitten klungelen.

In december opgezegd, ze hadden dus nog recht op abonnement januari = 19,95, hebben ze niet geïncasseerd omdat ze die 50 euro tegoed op de kaart gezet hadden.

Als we nu 29,80 betalen hebben we eigenlijk maar tot half februari betaald i.p.v. eind januari. Als ze met € 9,85 extra blij worden en zo de winter doorkomen?

 

Het gaat mij erom dat jullie gewaarschuwd zijn. Dat vind ik ook het mooie van dit forum!

Wij zijn hier nu helemaal blij met glasvezel in combi met de vele HD-"FTA" kanalen op de schotel.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij zulke problemen even contact opnemen met Canaldigitaal Webcare.

Die zijn gespecialiseerd in het oplossen van zulke problemen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

CanalDigitaal is een firma die van elke opzegging probeert een zodanige draai er aan te geven waardoor men toch klant blijft.

Het lijkt er op dat elke medewerker een eigen invulling mag en kan geven aan een nieuwe aanbieding welke de klant vast houd voor langere tijd.

Telefonische bevestiging door CD van het opzeggen heeft geen enkele waarde, ze doen gewoon of het niet gebeurt is en boekt lachend nog even een maandbedrag af. Je zou het pure diefstal kunnen noemen.

Ga je in beroep dan krijg je als antwoord dat de opzegging en administratie t.b.v het afboeken elkaar gekruist heeft.

Je eigen geld kan je dan na minimaal 6 weken terug ontvangen, CD trekt dus even 6 weken rente van ten onrechte verkregen geld.

Gelukkig zijn er steeds meer mensen die het handelen van CD door krijgt waardoor CanalDigitaal aan zijn eigen manipulaties ten onder zal gaan, gewoon een kwestie van tijd.

De hele CanalDigitaal kliek zou eigenlijk voor het gerecht moeten komen vanwege misdaad in vereniging en bende vorming.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

CanalDigitaal is een firma die van elke opzegging probeert een zodanige draai er aan te geven waardoor men toch klant blijft.

En wat is daar zo uniek aan ? "Alle" bedrijven met een call center, van Staatsloterij tot Energieleveranciers doen dit. Lijkt het aanbod je leuk, dan accepteer je het. Anders handhaaf je je opzegging.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is niet Canaldigitaal webcare, maar een site die een e-mail naar CD stuurt.

 

Je kan beter zelf contact opnemen met Canaldigitaal webcare.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

@Henk1

We hebben het hier over opzeggen van CanalDigitaal en niet over het functioneren van callcenters van Energie bedrijven tot de Staatsloterij.

Ik stel hiermee dat CanalDigitaal er een handje van heeft mensen over te halen of zelfs een nieuw contract in de maag te splitsen.

Dit vaak op een misleidende manier, alles om de klant maar te behouden.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid