Ga naar inhoud


M7 801 opstarten


Lutine

Aanbevolen berichten


Lutine,

 

Ik denk dat iedereen met deze ontvanger hetzelfde probleem heeft hoor. Ikzelf ook.

Ik erger daar mij niet meer aan maar mijn vrouw kan zich daar tussendoor wel al eens aan ergeren.

 

mvg

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het normaal dat het opstarten zo veel tijd  nodig heeft als het app aanzet ? Na het aanzetten gaat hij altijd naar ,,BOOT"  en uiteindelijk  komt er beeld.

Mvg.Lutine.

Dat is volledig normaal. De reden is dat dit toestel zichzelf volledig uitzet. Deep sleep dus als het ware, het stroomverbruik daalt dan onder 1W. Keerzijde is dat het iets langer duurt om de ontvanger op te starten.

 

Ik weet niet of er een menu optie is om die 'powersave' mode uit te zetten. Het zou best kunnen dat je dit in het menu kan uitschakelen. Dan zou het opstarten wel stukken sneller moeten gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, Heb het hele menu doorgespit,maar niets gevonden.Ga er dan maar van uit dat  powesave  niet op deze M7sat801 zit.

Nog bedankt voor de heldere uitleg. Zal er mee moeten leren leven. Fijne dag nog,. Lutine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast Mimisiku

Stekkers eruit, apparaat oppakken en in zijn doos stoppen. Vervolgens op de verste plek op zolder zetten. Dan naar de satellietwinkel en een fatsoenlijk apparaat halen. Moeilijk kan de keuze niet zijn. 'T is een beetje het omgekeerde van de reclame van Miele "er is geen slechtere'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@abuelo.

 

Was ook een beetje als sneer bedoeld. Uiteraard zijn er genoeg gebruikers die geen problemen ondervinden met hun apparaat. Er zijn ook gebruikers genoeg die alleen maar TV kijken met dit apparaat en ook niet tegen (noemenswaardige) problemen oplopen. Daarnaast mag/moet vermeld worden dat een te groot percentage van deze apparaten kuren vertonen die deels software matig en deels hardware matig van oorsprong zijn.. Het blijft natuurlijk van de zotte om al die hardwaremogelijkheden te blokkeren terwijl je toch even 149 euro betaald voor zo'n kastje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is zo.Maar de overgrote gebruikers kijken ook alleen maar naar de vlaamse of nederlandse zenders en dat zijn geen hobbyisten en kennen er niets van.In de winter komen er veel gepensioneerde overwinteraars uit Nederland en Belgie en ik ben altijd blij als ze een goedgekeurde reciever bij hebben.Ze weten dat ik er wel iets van ken en dan komen ze vragen om hen te helpen.Als dat dan ingewikkelde toestellen zijn dan staan ze hier alle dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...