Ga naar inhoud


dreambox 800se hdmi cec plugin problemen help


san

Aanbevolen berichten

Ik heb een raar probleem.

Sinds ik een dm 800se heb heb ik problemen met de simplink van mijn lg home center.

Als de dm 800se uit is met de stroom er af wordt me lg tv helemaal gek.

Het geluid van mijn lg homeset werkt dan niet meer samen met de tv en de lg homeset gaat ook niet meer aan of uit als ik de tv aanschakel of uitschakel.

Gevolg er werkt dan niets meer via simplink.

Dat aan en uitschakelen vind ik niet eens zo erg maar dat ik dan geen geluid van de tv zenders over de homeset heb vind ik wel erg.

Gevolg ik moet dan in het menu van de tv naar het brakke geluid van de tv schakelen.

Ik heb de plugin hdmi cec setup die in de laatste versie van pli staat al uitgeschakeld in die hdmi cec setup plugin dus in de plugin Ingeschakeld:nee maar dat help niet .

Heb hem nog niet durven te verwijderen vraag mij af of ik dan niet nog meer problemen krijg.

 

Engiste wat soms schijnt te helpen is de hdmi kabels er uit halen en terug te doen op de hdmi kabel van de dreambox 800se na.

Stop ik die er ook weer in als de dreambox uit staat zonder stroom op de dreambox gaat simplink weer goed flippen.

Is de dreambox aan staat er stroom op gaat alles weer goed tot ik de stroom weer van de dreambox af haal.

Wie herkent dit probleem. ?

aangepast door san

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat kan ik wel uitleggen maar daar gaat hier niet om en is het probleem ook niet mee opgelost.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...