Ga naar inhoud


Zoek een iptv tv/settop box voor hobby.


magicmerlin

Aanbevolen berichten


  • Moderator

IPTV toestellen, bestaan die al?

 

Normaal krijg je een settop box met dichtgetimmerde software die je op je tv aansluit.

Wanneer je TV al een netwerk aansluiting heeft is die bedoeld voor smart functies.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een settop box?

Die zijn allemaal in bruikleen van IPTV providers.

Of daar sites voor zijn met hobby software?

Je kan p veiling sites kijken of iemand zo'n ding te koop aanbiedt.

 

Maar of je zelf toegang tot de software kunt forceren, betwijfel ik.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, wat je nu bedoelt is niet echt duidelijk, uit de titel van je draadje kan je niet opmaken wat nu je vraag was.

Ik denk te begrijpen dat je op zoek was naar een TV toestel met ingebouwde IPTV settop box.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaan wel iptv boxen,voor de zenders van verre landen.Ook bestaan er ip boxen,waar er voor veel geld diverse 18+ kanalen opzitten.

Maar of het die iptv boxen zijn die t.s.bedoeld weet ik niet.

Misschien zo een zoals in bijlage?

post-40019-0-76408300-1401750875.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de site is het legaal,maar ik zou er mijn geld niet in investeren.Als ze al die bronnen sluiten,dan is je toestel grotendeels waardeloos.Dat is volgens mij de zoveelste speler,zoals anderen zoals XBMC,die gebruikt wordt in de raspberry en in android toestellen.

Want nu is downloaden uit een illegale bron strafbaar,maar binnen een bepaalde tijd,kunnen ze ook streamen strafbaar stellen,en daar sta je dan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan dat dan weer? Kan iedereen zomaar een film- en seriedistributeur à la Netflix beginnen dan?

Of allerhande streams aanbieden?

Dus voor TV provider gaan zoeken?

En dit is niet de eerste die ik tegenkom op internet.

Bijv. http://www.tv4xpats.nl

Ik betwijfel inderdaad ook de betrouwbaarheid en legaliteit van dit soort aanbieders.

En als die lui het kunnen waarom lukt het nog steeds niet om op de Enigma2-box het merendeel van de videostreams die ik vind op internet af te spelen?

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...