Ga naar inhoud


Hustler (Niet Hustler HD)


deHond

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Zenderlijst wissen en alle zenders opnieuw inlezen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Alles kan, maar vertel eerst eens hoe je installatie is opgebouwd.

 

Wanneer je één en canvas in sd ontvangt staat de schotel voldoende goed uitgericht om wel de andere programma's van deze transponder te ontvangen.

 

Maar nogmaals, hoe is je installatie samengesteld en wat voor zenderlijst gebruik je?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Bendy

Je moet niet kijken of je de Belgische zender één-HD kunt ontvangen want die zit op de Astra 23,5. Je moet de zender één-SD bekijken want die zit op de Astra 19,2 en daar loopt t/m vandaag een lopende tekst boven in beeld.
Die zit op dezelfde transponder als Hustler-SD. Als je één-SD kunt ontvangen, dan kun je Hustler-SD dus ook ontvangen. Lukt dat niet, dan staat erotiek niet vrijgegeven.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het lijkt erop dat hij op de verkeerde satelliet positie zoekt.

Astra 3 i.p.v. Astra 1.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

een sd heb ik niet.

Kan bijvoorbeeld ook niet ZDF HD krijgen, als ik scan op 11.362  H  22.000 dan heb ik geen signaal en ook geen zenders gevonden.

Bij andere zoekacties wel suc6 maar geen 100 procent ontvangst.

 

 

Mijn systeem is een Satman 850 met 4 lnb,s, daar achter een Gigasystem 17/8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ontvangst en beeld. BVN,  MTV hits, MTV dance, VH1, VH1 classic, MTV rocks, BBC world news europ, CNBC Europ, BBC world, RT HD, RT esp HD, comedy central Viva

 

Van niet heb ik er al een paar genoemd waaronder Hustler.

 

Zoals gezegd als ik op verschillende frequenties zoek heb ik niet altijd 100 procent signaal. De frequentie van oa Hustler helemaal geen signaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb coax van ***geen-reclame***, zit er drie jaar in vanaf de nieuwbouw.

type weet ik niet.

Voor alle drie de tv,s zelfde coax.

Kan ik ook niet meer vernieuwen. krijg ze er niet eer uit en ook niet meer in.

De rest van de zenders doet het perfect.

Op alle drie tv,s geen horizontaal op 19.2

 

De verdeler zit op zolder daar zitten 16 kabels aan van de schotel.

Per tv een kabel naar beneden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

denk dat je lnb er de brui aan heeft gegeven. Ik had er onlangs ook een die geen horizontaal gepolariseerde kanalen wilde ontvangen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...