Ga naar inhoud


afsluiting 1 maand te vroeg


ErikN

Aanbevolen berichten

Per 1 augustus verlies ik mijn recht om gratis naar NL 1-3 te kijken via het netwerk van CD. Alsof dat al niet ergerniswekkend genoeg is, ging het beeld al op 30 juni op zwart. CD klantenservice bevestigde de afsluiting met de redenatie: per 1 aug moeten er zoveel mensen afgesloten worden met mijn abonnement dat dit veel tegelijkertijd is. Dus ze waren alvast begonnen, ruim een maand te vroeg. Na wat promo verhalen overmogelijke overstappen naar betalende abos aangehoord te hebben, ben. ik weer aangesloten. Hopelijk sluiten ze me pas op 3 aug definitief af, ter compensatie voor de 2 dagen onterechte afsluiting.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn FTV kaartje staat ook al op zwart.

Maar aangezien ik de abonneehouder niet ken,kan ik niet bellen.

Nochtans zou je denken,als ze die kaartjes niet meer updaten,deze vanzelf gingen op zwart gaan,maar ik heb het misschien mis met mijn redenering.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kan er gebeuren dan.

Met de mensen niets lijkt me.

De prijs van het Set Top Box abonnement kan omhoog gaan, maar dat geld voor ieder abonnement.

De kosten voor de publieke zenders zijn nog niet ingecalculeerd in de verschillende abonnementen.

 

En om op het onderwerp terug te komen,

Het is gewoon niet netjes en klant onvriendelijk om op deze manier klanten te werven.

Met deze manier van klanten werven krijgt CanalDigitaal veel weerstand. De afdeling marketing slaat hier de plank mis.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn FTV kaartje staat ook al op zwart.

Maar aangezien ik de abonneehouder niet ken,kan ik niet bellen.

Nochtans zou je denken,als ze die kaartjes niet meer updaten,deze vanzelf gingen op zwart gaan,maar ik heb het misschien mis met mijn redenering.

 

Ik heb het zelfde probleem, ik heb de kaart gekregen van een kennis aangezien hij was overgestapt naar een ander provider dus ik mooi op vakantie maar dit keer zonder nl 1 , 2 ,3  geen voetbal  :mad:  kan toch niet nu snap ik ook waarom mensen weg willen bij canaldigitaal.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zou het kunnen zijn dat men het adres benaderd heeft van wie de kaart geweest is, en dat je kennis niet heeft gereageerd?

Om in contact te komen met de huidige kaarthouder blijft vanuit Canaldigitaal gezien als enige mogelijkheid de kaart (tijdelijk) uit te schakelen.

 

Met een telefoontje krijg je weer signaal voor de resterende 30 dagen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook anders, klantvriendelijker.

Het excuus van CanalDigitaal is dat men de vele kaarten niet tegelijk kan verwerken op 1 augustus.

Je kan er dan ook voor kiezen om het uitschakelen in fases uit te voeren met ingang van 1 augustus

CanalDigitaal is een beetje dom bezig. Als je vrienden wil maken moet je er zelf wat aan doen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een handige truc om iedereen die toch nog de laatste staart van het WK wil kijken snel een abo'tje in de maag te splitsen.

 

Een betere truc is de klant een verzekering aan te bieden voor € 5,- per maand waarmee de klant verzekerd is tegen de grillen, grollen

en desinteresse van CanalDigitaal medewerkers.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn FTV kaartje staat ook al op zwart.

Maar aangezien ik de abonneehouder niet ken,kan ik niet bellen.

 

Het kan ook per mail via de website van CD, zo heb ik het gedaan, en ik kende de oorspronkelijke abonnee ook niet.

 

Kaartnummer invullen,

abonneenummer niet invullen (dat weet je immers niet) of ook met het kaartnummer vullen,

jouw emailadres erbij,

melden dat je ten onrechte geen beeld meer hebt op NL1-2-3, en dat weer wilt,

en binnen 2 werkdagen had ik een reactie en weer beeld.

 

groet, A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar dat zijn dan kaarten waarvan er geen houder bekend is of waarvan de houder niet reageert op telefoontjes/mail/brieven?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 2 kaarten die al meer dan 7 jaar in mijn canaaldigitaal staan geregistreerd met al mn betaal en andere persoonsgegevens zijn ook uitgeschakeld.

dus ned 1 ned2 en ned3 zwart.

 

ik heb trouwens alleen per email enkele weken aanbieding gekregen, die eerder in topic is besproken, maar niet op gereageerd.

 

dus kaarten die geregistreerd staan gaan ook nu al op zwart.

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...