Ga naar inhoud


veranderingen per 1 aug zijn bekend bij CD.


erwin05-verwijderd

Aanbevolen berichten

Nou, volgens mij is dat toch duidelijk omschreven.

Ik heb met CD afgesproken dat ik m.i.v. 1 augustus het Basispakket ontvang maar dan in SD.

De volgende factuur( waarschijnlijk september) zal dan € 12,95 moeten bedragen.

 

Of CD een weergave in SD kan realiseren zal dan ook blijken want of dit al dan niet technisch realiseerbaar is kan ik niet beoordelen en ik vraag me dan ook af of jij dit wel kunt.

 

Ik heb eenzelfde afspraak, zwart op wit, basis pakket voor € 12,95 per maand per 1 augustus.

Hoelang deze afspraak stand hout valt echter niet te zeggen, per 1 oktober reken ik in ieder geval op een prijsverhoging en dan is het einde CanalDigitaal hier in zicht.

 

Voor wat het HD naar SD verhaal betreft, dat gaat voor iedereen gelden met een HD abonnement.

De medewerker geeft slechts aan dat het HD in kwaliteit richting SD zal gaan in de nabije toekomst.  

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik schrijf niet dat ik geen verschil zie waar lees je dat.

 

En ik heb een panasonic HD tv met HDMI en er is niets mis met mijn ogen.

 

Dat ik een super beeld heb met digitenne zegt voldoende over mijn apparatuur.

 

En ik echt niets mis wat er uitgezonden wordt meer zeg ik niet.

 

Jullie schijven zelf mijn verhaal een ander kant op.

 

In eerste instantie schrijf ik alleen wat CD gaat veranderen.

 

En als ik niet voor HD meer wil betalen dat is dan mijn keuze. meer is het niet.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

En jurgen dat jij mijn verhaal van dat cd mij een verhaal vertelt over een techniek die HD overzet naar SD signaal niet snapt en daar ook nog in gelooft moet jij zelf weten als je daar over naar denk dan had cd die sd zenders al lang kunnen uitschakelen en die HD zenders met een bepaalde techniek omgezet naar sd en waren we dan gewoon weer op het zelfde uitgekomen een lul verhaal dus van die medewerker jako87 van pagina 4 snapt dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

...zap ik nu van digitenne ned1 naar CD ned1 HD dan is er wienig verschil.

 

Ik heb een super beeld met digitenne.

 

 

Ik schrijf niet dat ik geen verschil zie waar lees je dat.

 

;)

...en misschien moet jij jouw bijdragen iets leesbaarder gaan maken want een zin met meer dan 80 woorden zonder interpunctie is echt niet te volgen.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou het vaak kort maar als mensen het dan nog niet snappen dan worden de verhalen langer.

 

nog 1 keer, er bestaat geen techniek die HD signaal over kan zetten naar SD.

 

Als je dit niet snapt dan wordt het moeilijk uit te leggen.

 

En het basis pakket SD komt te vervallen, dus die 12.95 gaat voor iedereen met dit pakket naar 15.95.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eenzelfde afspraak, zwart op wit, basis pakket voor € 12,95 per maand per 1 augustus.

Hoelang deze afspraak stand hout valt echter niet te zeggen, per 1 oktober reken ik in ieder geval op een prijsverhoging en dan is het einde CanalDigitaal hier in zicht.

 

Voor wat het HD naar SD verhaal betreft, dat gaat voor iedereen gelden met een HD abonnement.

De medewerker geeft slechts aan dat het HD in kwaliteit richting SD zal gaan in de nabije toekomst.  

 

En zo krijgen we allemaal iets anders te horen.

 

Mij is telefonisch toegezegd dat de prijs van € 12,95 p/m voor 1 jaar geldt en ja, wat is deze belofte waard want men heeft dit (nog) niet per brief bevestigd.

 

Persoonlijk denk ik dat ik tegen deze prijs alles gewoon in HD blijf ontvangen want in MijnCanalDigitaal staat nog steeds dat mijn abonnement voor het BasisHD-pakket tot 30-09-2015 loopt.

De volgende factuur voor de periode van 1 augustus tot 30 augustus zal hierover waarschijnlijk meer helderheid opleveren.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een sab titan 3 combo, en ik kan schakelen tussen digitenne en satelliet. Als je dan geen verschil ziet tussen NPO sd (digitenne) en NPO hd (satelliet) dan moet je echt naar de oogarts. Je loopt nu zomaar dingen te roepen omdat je gefrustreerd bent over die 3euro pm verhoging

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...