Ga naar inhoud


veranderingen per 1 aug zijn bekend bij CD.


erwin05-verwijderd

Aanbevolen berichten

Ook schrijft CD dit:

 

Wilt u geen (extra) HD-zenders ontvangen, uw abonnement beëindigen of wijzigen, dan kunt u dit tot 1 november 2014 aan ons doorgeven

 

Bedoelen ze hier dat als je Ned 1,2,3 HD en zenders die per 1 nov over gaan van SD naar HD uit je pakket kunt schrappen en die 3 euro niet hoeft te betalen???? dit houdt dus in dat je Ned 1,2,3, wel kunt kijken in SD en zenders die dan over gaan naar HD zult verliezen???

 

Voor ons is het makkelijk te bewijzen dat HD niets meer kosten, de HD zenders die aan mijn basis pakket zijn toegevoegd zijn nooit doorberekend in het abo geld per maand.

 

Zou HD meer kosten dan had ik voor Veronica/DisneyXD HD, RTL8 HD, NGC HD, Eurosport HD een verhoging moeten zien in the abo geld.

 

Cd wil dus dat we over gaan naar het HD pakket voor 5 euro, maar waar is nu die verhoging gebleven voor Ned 1,2,3 want het HD pakket heeft altijd al 5 euro gekost.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites


Heren,

Kennelijk zijn er verschillende brieven van CD.

Ik heb een brief gekregen met als hoofd: "Geniet van nog scherper televisiebeeld".

De laatste zin op de eerste blz. is: Wilt u geen (extra) HD-zenders ontvangen, dan kunt u dit tot 1 november 2014 aan ons doorgeven.

Ik heb vandaag dus een brief geschreven dat ik geen gebruik maak van de mogelijkheid van HD zenders en dat ik aanneem dat mijn maandelijkse tarief hetzelfde blijft.

Ik heb alleen een basisabonnement, met een extra kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

Kennelijk zijn er verschillende brieven van CD.

Ik heb een brief gekregen met als hoofd: "Geniet van nog scherper televisiebeeld".

De laatste zin op de eerste blz. is: Wilt u geen (extra) HD-zenders ontvangen, dan kunt u dit tot 1 november 2014 aan ons doorgeven.

Ik heb vandaag dus een brief geschreven dat ik geen gebruik maak van de mogelijkheid van HD zenders en dat ik aanneem dat mijn maandelijkse tarief hetzelfde blijft.

Ik heb alleen een basisabonnement, met een extra kaart.

Dat CD niet een keer schrijf geniet van nog scherpere prijzen. En volgens mij komt dat scherpe door de tv die ik al betaald heb.

 

Als je geen extra HD wilt, betekend dat dan dat je zenders gaat verliezen???

 

Ik ga dit ook doen voor mij ook geen extra HD zenders maar ik heb nog de tijd tot 1 nov dus ik heb nog geen haast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kreeg ik als antwood op....

 

In uw email geeft u aan niet akkoord te gaan met de wijzigingen aangaande het Basis-pakket.

Wij begrijpen uiteraard dat u niet op extra kosten zit te wachten. De betreffende wijziging is echter de volgende stap die CanalDigitaal neemt om ervoor te zorgen dat wij ook in de toekomst de beste kwaliteit kunnen leveren. U krijgt daarom binnen uw Basis-pakket beschikking over 7 extra HD-zenders. Dit zijn de volgende zenders:

- RTL4 HD
- RTL5 HD
- RTL7 HD
- RTL8 HD
- SBS6 HD
- NET5 HD
- Discovery Showcase HD

Het is helaas niet mogelijk om uw Basis-pakket zonder de extra HD-zenders voor de oude prijs aan te houden.

Dergelijke wijzigingen binnen uw abonnement geven u uiteraard wel de mogelijk uw abonnement op te zeggen. Dit kunt u bij ons zowel telefonisch als schriftelijk doen.

Telefonisch kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0900-9323 (1,- euro per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur.

Schriftelijk kunt u uw opzegging sturen aan:

CanalDigitaal afdeling klantenservice
Postbus 444
1200 JJ Hilversum

Prijswijzigingen kunnen door CanalDigitaal, mits 1 maand van tevoren aangekondigd, worden doorgevoerd. Meer informatie hierover vindt u in onze algemene voorwaarden welke u kunt vinden op www.canaldigitaal.nl/downloads.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,


Klantenservice CanalDigitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net met CD gebelt over hoe het nou precies zit.

 

Het oude Basis pakket voor 12.95 daar blijf je Ned 1,2,3 sd ontvangen en per 1 nov verdwijnen daar een paar SD zenders uit, ze bellen mij terug om welke zenders het precies gaat maar het basis pakket wordt een uitgekleed pakket werdt mij medegedeeld. Ben benieuwd of een uitgekleed pakket ook daalt in prijs.

 

Persoon die ik aan de lijn had wist er niet veel vanaf en bood daar ook zijn excusses voor aan.

Ik wordt dus terug gebelt over welke SD zenders er verdwijnen uit het basis pakket en per wanneer.

 

Het nieuwe basis pakket wordt bij CD ook wel Basis HD light genoemd en krijg je voor 15.95 euro.

 

De rest wordt aangevult door de post hierboven.

 

Edit.

 

U krijgt daarom binnen uw Basis-pakket beschikking over 7 extra HD-zenders.

 

Volgens mij moeten dit er 6 zijn omdat RTL8 HD al in het Basis pakket zit.

aangepast door erwin05
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel gek dat je dan nu nog steeds het basispakket voor 12,95 kunt bestellen:

http://www.canaldigitaal.nl/recreatie/

 

Zelfs hebben wij het basispakket met één extra kaart die 1,50 per maand koste, waardoor ik in totaal 14,45 kwijt was aan televisie. Nu dus zowel de prijs van het basispakket als de prijs van de extra kaart omhoog zijn gegaan en ik geen behoefte aan HD heb, heb ik toch maar even contact met de helpdesk opgenomen. Toen ik dit uitlegde en dat ik door deze verhogingen nog liever over zou gaan op digitenne (dat is maar 9,95 voor drie kaarten) kreeg ik ineens een aanbod: 2 jaar vast voor 15,45 voor mijn 2 kaarten.

 

Dus  mocht je het niet eens zijn met zulke belachelijke prijsverhogingen: bellen, meestal is er wel wat te regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel gek dat je dan nu nog steeds het basispakket voor 12,95 kunt bestellen:

http://www.canaldigitaal.nl/recreatie/

 

Zelfs hebben wij het basispakket met één extra kaart die 1,50 per maand koste, waardoor ik in totaal 14,45 kwijt was aan televisie. Nu dus zowel de prijs van het basispakket als de prijs van de extra kaart omhoog zijn gegaan en ik geen behoefte aan HD heb, heb ik toch maar even contact met de helpdesk opgenomen. Toen ik dit uitlegde en dat ik door deze verhogingen nog liever over zou gaan op digitenne (dat is maar 9,95 voor drie kaarten) kreeg ik ineens een aanbod: 2 jaar vast voor 15,45 voor mijn 2 kaarten.

 

Dus  mocht je het niet eens zijn met zulke belachelijke prijsverhogingen: bellen, meestal is er wel wat te regelen.

 

Dat is niet gek want als je niet akkoord gaat met die extra HD zenders voor 3 euro meer, dan hou je gewoon je oude basis pakket, en zolang dat pakket nog bestaat zal het nog te bestellen zijn.

 

CD heeft nog geen datum bekend gemaakt wanneer de SD zenders stoppen met uitzenden, als dit pas over 1 jaar gebeurd dan kun je nog 1 jaar verder met het basis pakket voor 12.95 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kreeg net antwoord op mijn vraag van CD.

 

Geachte heer/mevrouw ,


U hebt op 23-7-2014 om 18:17:01 gereageerd op onze e-mail.

Ons antwoord op uw reactie is:
 

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U geeft aan dat u uw kaart ongewijzigd wilt laten.
Helaas is dit niet mogelijk. Per aangegeven datum zullen alle Basis pakketten worden aangepast in zowel inhoud als prijs. (15,95)
Dit is een reguliere wijziging die van kracht is voor elke abonnee met een Basis kaart. BasisHD voor 17,95 kan wel voor gekozen worden niet te willen en het bij 15,95 te houden.

Helaas kunnen wij u hierover niet anders mededelen.

Uiteraard heeft u in verband met de prijswijziging wel de mogelijkheid uw extra kaart op te zeggen. U kunt dit zowel telefonisch als schriftelijk doen.

Telefonisch kunt u contact opnemen met 0900-9323 (1,- euro per gesprek + de kosten van uw telefoonprovider), geopend van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur.

Schriftelijk kunt u uw opzegging sturen naar:
CanalDigitaal afdeling klantenservice
Postbus 444
1200 JJ Hilversum

Prijswijzigingen kunnen door CanalDigitaal worden doorgevoerd. Meer informatie hierover vindt u in artikel 6.2 van onze algemene voorwaarden, welke u kunt vinden op www.canaldigitaal.nl/downloads.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,


Klantenservice CanalDigitaal

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer de gebruikelijk vaagheid. Zal daar nog wat aan toevoegen. Ik heb een oranje settop kaart en deze is net geincasseerd. Zullen we een prijsvraag uitschrijven met de vraag wat ik op 1 Februari 2015 allemaal zie ? Ik kan in ieder geval niet terugvinden waar ik nu voor betaal en waarom. (Logisch dat je voor een uitgefaseerd product geen informatie meer verstrekt, zoals de factuur maar uit het contractsysteem komt.

 

Misschien dat iemand het weet ???

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, als je al HD hebt veranderd er niets, voor jou blijft die 17.95 gewoon staan.

 

CD wil van die SD zenders af en vraagt die 3 euro voor mensen met een basis pakket in SD naar HD te kijken.

 

Je moet het zo zien ze verplichten nu mensen die nog SD kijken om naar HD over te gaan door een aantal zenders 6 dus, in het SD pakket te wijzigen naar HD.

 

Dus zeg maar voor 3 euro zit je voor meer dan de helft in het HD pakket. je bent nu dus nog maar 2 euro verwijderd van het HD pakket.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer de gebruikelijk vaagheid. Zal daar nog wat aan toevoegen. Ik heb een oranje settop kaart en deze is net geincasseerd. Zullen we een prijsvraag uitschrijven met de vraag wat ik op 1 Februari 2015 allemaal zie ? Ik kan in ieder geval niet terugvinden waar ik nu voor betaal en waarom. (Logisch dat je voor een uitgefaseerd product geen informatie meer verstrekt, zoals de factuur maar uit het contractsysteem komt.

 

Misschien dat iemand het weet ???

 

Nou hier gaan we, SD gaat er uit dat staat vast, wanneer zeggen ze niet, maar op 1 nov zitten RLT4 HD enz. in het basis pakket of de SD zenders op die datum ook uit de lucht zijn dat weet alleen CD.

 

Of jou settop pakket wordt opgeheven, of je krijgt het zelfde als met het basis pakket dat je meer gaat betalen voor HD zenders die dan toegevoegd worden en in de plaats komen voor SD.

 

Mensen met een settop pakket zullen binnenkort ook wel een email krijgen van CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, als je al HD hebt veranderd er niets, voor jou blijft die 17.95 gewoon staan.

 

CD wil van die SD zenders af en vraagt die 3 euro voor mensen met een basis pakket in SD naar HD te kijken.

 

Je moet het zo zien ze verplichten nu mensen die nog SD kijken om naar HD over te gaan door een aantal zenders 6 dus, in het SD pakket te wijzigen naar HD.

 

Dus zeg maar voor 3 euro zit je voor meer dan de helft in het HD pakket. je bent nu dus nog maar 2 euro verwijderd van het HD pakket.

ik neem aan dat je het tegen mij hebt

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...