Ga naar inhoud


veranderingen per 1 aug zijn bekend bij CD.


erwin05-verwijderd

Aanbevolen berichten

Vandaag dit bericht van cd in mijn mailbox.

 

Kunt u zich nog een wereld voorstellen zonder internet, mobiele telefoon of tablet? Wat destijds de toekomst was, is tegenwoordig de standaard. Ook satelliettelevisie maakt de nodige ontwikkelingen door. Zo zijn de Nederlandse publieke omroepen met ingang van
1 augustus 2014 niet langer gratis via de satelliet te bekijken. En worden steeds meer zenders in HD doorgegeven. HD wordt de nieuwe standaard en maakt daarom vanaf
1 augustus onderdeel uit van uw televisie-abonnement.

We adviseren u om de HD-zenderlijst op 1 augustus 2014 (opnieuw) in te laden, zodat u kunt genieten van de extra HD-zenders. In de handleiding van uw satellietontvanger kunt u lezen hoe u dit doet. Of bekijk de instructievideo op:www.canaldigitaal.nl/klantenservice/apparatuur/canaldigitaal-zenderlijst

 

RTL4 HD, RTL5 HD, RTL7 HD, SBS6 HD, NET5 HD, Canvas HD, Een HD, Discovery HD, Eurosprt 2 HD, Brava HD, Travel channel HD, Hustler HD.

 

 

Geniet gratis van 12 extra HD-zenders
U kunt nu gratis kennismaken met de superieure kwaliteit van HD, want tot 1 november ontvangt u het volledige HDTV-pakket van ons cadeau! Daarmee ontvangt u 12 HD-zenders in haarscherp beeld en kraakhelder geluid. Als ook de drie Vlaamse zenders, één HD, Canvas HD en Ketnet. Na 1 november wordt een aantal extra HD-zenders aan uw Basis-pakket toegevoegd, waaronder Nederland 1, 2 en 3. Het maandelijks tarief wijzigt hierdoor van € 12,95 naar € 15,95.

 

Wilt u na 1 november genieten van het volledige HDTV-pakket, dan kan dat voor slechts
€ 2 per maand extra. Kijk op www.canaldigitaal.nl/hdtv-zenders voor meer informatie. Op deze pagina kunt u ook lezen of uw satellietapparatuur geschikt is voor HDTV.

Vragen?
Heeft u nog vragen over uw zenderpakket of een van onze andere producten, dan kunt u
24 uur per dag terecht op www.canaldigitaal.nl. Wilt u geen (extra) HD-zenders ontvangen, uw abonnement beëindigen of wijzigen, dan kunt u dit tot 1 november 2014 aan ons doorgeven. U kunt ons bellen via het nummer 0900-9323 (€ 1 per gesprek). Onze medewerkers zitten van maandag tot en met zaterdag voor u klaar van 09.00 tot 21.00 uur.

We wensen u heel veel extra kijkplezier.

Met vriendelijke groet,
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Deze mail en de daarin genoemde veranderingen zijn dus alleen van toepassing voor bepaalde groepen abonnees, vermoedelijk met een basis abonnement.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een basis abonnement maar Ned 1,2,3 en RTL8 en Veronica kijk ik al in HD.

 

Dus dan krijg ik per 1 augustus deze zenders RTL4 HD, RTL5 HD, RTL7 HD, SBS6 HD, NET5 HD, Canvas HD, Een HD, Discovery HD, Eurosprt 2 HD, Brava HD, Travel channel HD, Hustler HD  Als ook de drie Vlaamse zenders, één HD, Canvas HD en Ketnet voor 12,95 pe maand.
 

Dan vraag ik mij af welke zenders ik erbij krijg voor 3 euro meer per 1 november.
 

Het ergste vind ik ook dat je moet reageren voor 1 november door te bellen anders krijg je die  zenders er gewoon bij voor 3 euro meer per maand. het is een omgedraaide wereld geworden bij cds.

aangepast door biljartbal
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tijdje geleden de zelfde mail ontvangen en ik hoef helemaal geen zenders meer. Ik vraag mij dan ook af wat ik moet doen Ik weet ook niet eens wat voor abonnement ik heb ik denk van basis maar die is er alleen maar voor abonnees die allang gebruikers zijn van CD Ik heb wel een tweede kaart naar ik meen voor €1.00 Wie weet wat ik het beste kan doen

Mvrg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een basis abonnement maar Ned 1,2,3 en RTL8 en Veronica kijk ik al in HD.

 

Dus dan krijg ik per 1 augustus deze zenders RTL4 HD, RTL5 HD, RTL7 HD, SBS6 HD, NET5 HD, Canvas HD, Een HD, Discovery HD, Eurosprt 2 HD, Brava HD, Travel channel HD, Hustler HD  Als ook de drie Vlaamse zenders, één HD, Canvas HD en Ketnet voor 12,95 pe maand.

 

Dan vraag ik mij af welke zenders ik erbij krijg voor 3 euro meer per 1 november.

 

Het ergste vind ik ook dat je moet reageren voor 1 november door te bellen anders krijg je die  zenders er gewoon bij voor 3 euro meer per maand. het is een omgedraaide wereld geworden bij cds.

 

Deze 12 zenders zijn tijdelijk gratis te zien bij CD tot 1 november. is toch een leuk aardigheidje van CD.

 

Voor die 3 euro krijg je NED 1,2,3 HD en op 1 november zullen een paar zenders in SD stoppen met uitzenden en verder gaan in HD.

 

Je krijgt er dus geen zenders bij maar er worden er een paar vervangen door HD.

 

En je hoeft niet te reageren, per 1 november gaan de abo kosten van 12.95 naar 15.95 en dat is dan de prijs voor het basis pakket daar kun je niet onderuit door er zenders uit te gooien, je kunt wel het abo beeindigen voor 1 november.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal wel dom zijn maar waarom spreken ze van "drie extra zenders in november" terwijl je die nu al krijgt en voorheen zelfs gratis kreeg? Wat gebeurt er dan in november???  Hun woorden doen je haast denken dat je tussen 1 augustus en 1 november Nederland 1-2-3 niet meer in HD zult krijgen maar dat lijkt me toch volstrekt ongeloofwaardig, dat kan nooit de bedoeling zijn!

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

heren...het is exact hetzelfde als wat er met het standaard familiepakket is gebeurd.

 

dat ging toen ook van 14,95 naar 17,95 en je kreeg hieraan voorafgaand alvasteen tijdlang een flink aantal hd zenders waarvoor je later dan extra betaalde.

 

dit noemt canaldigitaal dan basis hd light of familie hd light.

 

wil je het volwaardige hd pakket erbij dan betaal je twee euro extra.

 

dan zit je op het normale basisHD of familieHD.

 

ik denk dat eind dit jaar of februari volgend jaar de laatste transponder op astra1 wordt afgestoten omdat dan alles in HD of mpeg4 is.

 

dus ook de sd variant van de npo.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gaan bellen,

vraag of ze weet dat die SD zenders verdwijnen

wat zegt ze aan de telefoon: "computer says no" :D

 

(met dank aan little britain)

 

Het is natuurlijk te zot voor woorden dat we daar rouwig om zijn, behalve als je al 6 jaar stug volhoudt met oude apparatuur en geen HD ontvangst hebt.

Het is ook te zot voor woorden dat HD tv uitzenden meer kost...meer moet kosten qua pakket ... laat ze dat maar eens bewijzen!

Dat doen ze natuurlijk niet. Ze doen wat ze willen en elke prijsaanpassing of zenderaanbod wijziging is "aan hen"

 

fijne club

 

ciao

Make Me Smile

Steve Harly & Cockney Rebel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gaan bellen,

vraag of ze weet dat die SD zenders verdwijnen

wat zegt ze aan de telefoon: "computer says no" :D

 

(met dank aan little britain)

 

Het is natuurlijk te zot voor woorden dat we daar rouwig om zijn, behalve als je al 6 jaar stug volhoudt met oude apparatuur en geen HD ontvangst hebt.

Het is ook te zot voor woorden dat HD tv uitzenden meer kost...meer moet kosten qua pakket ... laat ze dat maar eens bewijzen!

Dat doen ze natuurlijk niet. Ze doen wat ze willen en elke prijsaanpassing of zenderaanbod wijziging is "aan hen"

 

fijne club

 

ciao

 

Ben ik helemaal met jou eens, alle HD zenders hadden al lang in de pakketten moeten zitten en niet zo als nu met een extra HD pakket.

 

Met deze actie van CD dus die 3 euro erbij hebben ze al meer dan de helft van dat HD pakket binnen en vragen ze nu nog maar 2 euro voor het HD pakket zo wordt je met een touw over de streep getrokken of je nu wilt of niet.

 

Als dat HD pakket nooit ingevoerd zou zijn zou ik nu dus een basis pakket hebben gehad met zenders in HD en zou de prijs nooit met 5 euro zijn verhoogd.

 

Nu is het nog onduidelijk waar ik die 3 euro voor betaal is dat voor NL 1,2,3 omdat die per 1 aug niet meer gratis zijn, of betaal ik die 3 euro voor het HD pakket waar ik niet gebruik van maak, maar wel een aantal zender in HD in mijn basis pakket heb??? Omdat het HD pakket nu 2 euro kost 3+2=5 euro zit je toch weer op die 5 euro.

 

Ben nu al benieuwd wat straks het UHD pakket gaat kosten.

 

Wedden dat ze binnen een bepaalde tijd die 2 euro ook nog gaan binnen slepen en zit ik nog vast aan dat HD pakket.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...