Ga naar inhoud


canal digital pakket en prijzen


math
Ga naar oplossing Opgelost door sattv4iedereen,

Aanbevolen berichten

ik zou eens graag willen weten wat ik met denson 300-hd alles kan.

ik heb zelf een schotel met twee koppen aan laten leggen en ik heb nu ziggo alles in een maar ik wil canal digitaal.

graag jullie mening wat heb ik nodig voor een goede invulling van de tv kanalen .

Ook duitse zenders zoveel mogelijk

Ik wil nog een ontvanger maar als ik die nou krijg bij een abo dan heb ik er twee

vraag :wat heb ik nodig voor een volledige ontvangst met twee tv aansluitingen

graag jullie advies

 

Gr math uit vaals

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus niet zo:

ik zou eens graag willen weten wat ik met denson 300-hd alles kan ik heb zelf een schotel met twee koppen aan laten leggen en ik heb nu ziggo alles in een maar ik wil kanal digitaal graag jullie mening wat heb ik nodig voor een goede invulling van de tv kanalen ook duitse zenders zoveel mogelijk ik wil nog een ontvanger maar als ik die nou krijg bij een abo dan heb ik er twee vraag :wat heb ik nodig voor een volledige ontvangst met twee tv aansluitingen graag jullie advies

Gr math uit vaals
 

 

Maar zo:

Ik zou eens graag willen weten wat ik met Denson 300-hd alles kan.
Ik heb zelf een schotel met twee koppen aan laten leggen en ik heb nu Ziggo alles in een maar ik wil CanalDigitaal.
Graag jullie mening wat heb ik nodig voor een goede invulling van de tv kanalen.
Ook Duitse zenders zoveel mogelijk.
Ik wil nog een ontvanger maar als ik die nou krijg bij een abo dan heb ik er twee.
Vraag: wat heb ik nodig voor een volledige ontvangst met twee tv aansluitingen.
Graag jullie advies.

Gr Math uit Vaals

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Niet iedereen is een talenknobbel,en bepaalden die ik ken amaai.Ik ben er ook niet goed in,maar probeer mijn best te doen.

Maar nu top on.

Als je op de 2 tv aansluitingen tv wil kijken via satelliet heb je minstens één kabel nodig per tv aansluiting.Wil je kijken en opnemen,dan heb je 2 kabels nodig van lnb naar ontvanger per tv aansluiting.Ga er van uit,dat iedere tuner één kabel van lnb naar ontvanger nodig heeft.

Die ontvanger die je nodig hebt,kan je enkel gebruiken voor de zenders van M7 en de FTA zenders.

Wil je op je 2de ontvanger iets zien van M7 zenders,dan zal je een extra kaart nodig hebben.(Als je op alle 2 tegelijkertijd wil kijken.Indien niet,kan je de kaart gewoon meenemen van de ene naar de andere ontvanger).

Een opstelling van 19,2 en 23,zal je zowel duitse en M7 zenders ontvangen.

Wat betreft schotel en lnb,dat laat ik beantwoorden door leden,die er meer verstand van hebben dan ik,dan geef ik je daarin alvast niet het verkeerde of onvolledige informatie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...